برپایی نمایشگاه و فروشگاه کتاب در نیشابور

نیشابور (پانا) - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیشابور از برگزاری نمایشگاه و فروشگاه کتاب در آرامگاه خیام‌ نیشابوری با حضور حجت الاسلام سیدقاسم یعقوبی امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۷۲۵۴
لینک کوتاه کپی شد
برپایی نمایشگاه و فروشگاه کتاب در نیشابور

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیشابور اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و آشنایی هر چه بیشتر مردم فرهنگ دوست نیشابور با کتاب های منتشره کشور و در راستای گسترش این فرهنگ مانای بشری که کتاب می باشد، با تلاش موسسه فرهنگی وهنری نغمه چکاوک توس با همکاری اداره میراث فرهنگی، اتاق اصناف، نیروی انتظامی و شهرداری نیشابور با مدیریت اجرایی حمید رضا فرزین اقدام به برگزاری نمایشگاه و فروشگاه کتاب کرده است.

علیرضا سیدآبادی گفت: در این نمایشگاه و فروشگاه کتاب بیش از سیصد عنوان کتاب در جنب رباط عباسی و آرامگاه خیام نیشابور در معرض دید عموم علاقه مندان قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با تخفیف ۲۰ درصد کتاب های خود را به متقاضیان عرضه می‌کند و عموم علاقه مندان می‌توانند تا ۸ مهر ۱۴۰۱ ازساعت ۹ صبح تا ۲۲ شب با مراجعه به این نمایشگاه، کتاب مورد علاقه خود را تهیه کنند.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان نیشابور تصریح کرد: نیشابور با مساعدت و همکاری بخش خصوصی دارای ظرفیت ها و پتانسیل های بالقوه و بالفعل فرهنگی فراوانی است که می تواند همه ساله نمایشگاه های کتاب در این شهر فرهنگ وهنر دوست برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار