با اعلام مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان؛

ثبت سفارش اینترنتی نوشت‌افزار ایرانی آغاز شد

مردم در کنار خرید بسته برای فرزندان خود می‌توانند بسته اهدایی سفارش دهند تا آن را به دست دانش‌آموز نیازمند برسانیم

تهران (پانا) - مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جزئیات اجرای طرح ملی عرضه مستقیم نوشت‌افزار ایرانی را تشریح کرد و از فراهم شدن امکان ثبت سفارش این محصولات در سایت دیجی کانون خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۶۷۸۴
لینک کوتاه کپی شد
ثبت سفارش اینترنتی نوشت‌افزار ایرانی آغاز شد

حامد علامتی اظهار کرد: هموطنان می‌توانند از هرکجای کشور، ثبت سفارش انجام دهند. تا ۲۵ شهریور مهلت برای ثبت‌نام تعیین شده است و حوزه بازرگانی کانون این سفارشات را تا اول مهرماه به دست مخاطبان می‌رساند.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم محصولاتی که بعد از ۲۵ شهریورماه ثبت می‌شود را تا نیمه مهرماه به دست متقاضیان برسانیم. ۳۰ قلم کالا در سه بسته آماده شده که دو بسته مربوط به ابتدایی و یک بسته مربوط به دوره متوسطه است و تا ۵۰۰ هزار بسته آماده تحویل داریم.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیان اینکه سامانه تقریبا شش ماه است که راه‌اندازی و اشکالات آن مشخص شده است، گفت: کار ثبت سفارش را رسما از دیروز شروع کردیم و در همین زمان میزان ثبت سفارش خوبی انجام شده و قرار است سامانه دائمی باشد که در فواصل زمانی معین فعال و ثبت سفارش انجام می‌شود و بسته‌ها به دست مخاطبان خواهد رسید.

علامتی درباره قیمت‌های مشخص شده برای بسته‌ها تصریح کرد: به دنبال سود نیستیم. ما واسطی برای رساندن محصول به دست مصرف کننده هستیم و نگاه فرهنگی داریم.

وی با اشاره به اینکه از روز گذشته پویشی با عنوان "همه حاضر" با کمک چند نهاد از جمله ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد مستضعفان و... به راه افتاده است، افزود: تقریبا یک میلیون بسته نوشت‌افزار ایرانی برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار در سراسر کشور ارسال می‌شود و تا قبل از شروع سال تحصیلی به دست دانش‌آموزان نیازمند خواهد رسید. در قالب این طرح، یک درگاه حمایتی از امروز در سایت دیجی کانون فعال می‌شود و مردم در کنار خرید بسته برای فرزندان خود می‌توانند بسته اهدایی سفارش دهند تا آن را به دست دانش‌آموز نیازمند برسانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار