مدیر آموزش و پرورش استثنائی شهرستان‌های استان تهران:

حل مشکلات دانش‌آموزان توانا دغدغه اصلی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران است

ملارد(پانا)-مدیر آموزش و پرورش استثنائی شهرستان های استان تهران بر ضرورت اهمیت به دانش‌آموزان توانا با نیاز های ویژه تاکید کرد و گفت یکی از دغدغه‌های اصلی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران توجه ویژه به دانش‌آموزان توانا با نیاز‌های ویژه است .

کد مطلب: ۱۳۰۶۶۷۴
لینک کوتاه کپی شد
حل مشکلات دانش‌آموزان توانا دغدغه اصلی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران  است

مرتضی علیخانی مدیر آموزش و پرورش استثنائی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران طی نشست میز خدمت و ارتباطات مردمی در شهرستان ملارد اظهارکرد: برای رفع مشکلات دانش آموزان توانا ابتدا لازم است مشکلات آن‌ها را درک کنیم و تا زمانی که این اتفاق نیفتد نمی‌توان به بهترین نحو به این دانش‌آموزان خدمت رسانی کرد.

وی ادامه داد: در آموزش و پرورش استثنائی یک واژه توانا قبل از آموزش و پرورش وجود دارد که شرایط ویژه‌ای را برای مدارس ایجاد می‌کند که لزوم به پیگیری و تجهیزات خاصی دارد که ما در تلاش هستیم تا با همکاری آموزش و پرورش و مسئولان استانی و شهرستانی این نیاز ها و مسائل را حل کرده و موانع را برطرف کنیم .

مدیر آموزش و پرورش استثنائی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران افزود: برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه و توانا مدارس بهترین مکان برای فعالیت‌های آنها است چرا که زیر ساخت‌های لازم در سطح شهرها و مناطق برای این کودکان و دانش‌آموزان وجود ندارد بنابراین بهترین مکان برای آنها مدارس مجهز و دارای امکانات است .

مرتضی علیخانی مناسب سازی شرایط مدارس استثنائی را در ردیف الویت‌های اصلی آموزش و پرورش دانست و بیان کرد: مناسب سازی شرایط و تجهیزات مدارس دانش‌آموزان با نیازهای ویژه دغدغه مهم و اصلی آموزش و پرورش و تمامی مسئولان است تا بتوانیم مدارسی پویا و شاد داشته باشیم و همچنین علاوه بر تمامی فضاهای مناسب آموزشی، فرهنگی و ورزشی مناسب که در سطح شهرستان‌های استان تهران است این مکان‌ها را بیش از پیش گسترش دهیم تا دانش‌آموزانتوانا بتوانند در عرصه‌های متفاوت استعدادیابی داشته باشند و فعالیت کنند.

مدیرآموزش و پرورش استثنائی شهرستان‌های استان تهران در رابطه با برگزاری نشست‌های میزخدمت و ارتباطات مردمی در سطح شهرستان‌های استان تهران تصریح کرد: در جلسه شورای تحول آموزش و پرورش با همکاری مسئولان مناطق مصوب شد تا میزهای خدمت و ارتباطات مردمی در راستای هدف رفع مشکلات و مسائل دانش‌آموزان نیازهای ویژه،اولیا و همکاران در این حوزه برگزار شود تا این عزیزان بتوانند دغدغه و مسائل خود را به صورت حضوری با مسئولان در جریان بگذارند و مشکلات و موانع در مسیر آن‌ها برطرف شود.

وی ضمن تقدیر از مدیریت آموزش و پرورش ملارد اظهار کرد: شهرستان ملارد سومین شهرستان میزبان میز خدمت و ارتباطات مردمی است و امید داریم که با برگزاری این نشست‌های مردمی بتوانیم خدمت گذاری موثرتری را به نظام آموزشی کشور،دانش‌آموزان و همکاران داشته باشیم.

خبرنگاردانش‌آموز: زهرا عین آبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار