رقابت بیش از 1300 دانش‌آموز کازرونی در جشنواره مدالیست

کازرون (پانا) - فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید‌رجایی شهرستان‌ کازرون از اختتامیه جشنواره بزرگ تابستانی مدالیست خبر داد و گفت این جشنواره در هفت مرحله، دانش‌آموزان متقاضی را مورد چالش قرار داد.

کد مطلب: ۱۳۰۶۶۰۹
لینک کوتاه کپی شد
رقابت بیش از 1300 دانش‌آموز کازرونی در جشنواره مدالیست

محمد‌مهدی شجاعی در گفت‌‌و‌گو با پانا هدف از برگزاری این جشنواره را آشنا شدن دانش‌آموزان با کارهای تشکیلاتی و انتخاب نخبگان علمی، ورزشی، فرهنگی، هنری و ... شهرستان عنوان‌کرد و ادامه‌ داد: این جشنواره شامل هفت مرحله جذاب با موضوع‌های مختلف برای پرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان در فصل تابستان بوده است.

شجاعی، پایگاه مقاومت بسیج را یکی از محورهای محله‌ای برای سرگرم کردن دانش‌آموزان دانست و گفت: دانش‌آموزان پس از اتمام سال تحصیلی وارد فصل تابستان می‌شوند و اگر امروز ما برای آن‌ها برنامه‌ای نداشته باشیم، دشمن با تهاجم فرهنگی برایشان برنامه می‌چیند.

وی اظهار کرد: در مراحل اولیه این جشنواره طبق غربال‌‌هایی که از یک هزار و ۳۰۰ دانش آموز صورت گرفت، ۱۵۰ دانش‌آموز از پایه‌های تحصیلی پنجم، ششم، هفتم و هشتم به صورت گروه‌های ۳ نفره وارد مراحل مسابقه شدند و با به چالش کشیدن خود و گروهشان، خاطرات جذاب و زیبایی را به ارمغان آوردند.

شجاعی اضافه‌ کرد: مرحله‌های جشنواره شامل دوبله‌شو، ادا بازی، بازی Pes، آی کیو، هفت‌خان، پینت‌بال و تاب و توان در طبیعت بوده است.

وی افزود: این جشنواره علاوه بر به چالش کشیدن سطح علمی، جسمی و... همچنین پرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان، در دوست‌یابی و انتخاب دوست مناسب به دانش‌آموزان کمک شایانی کرده است.

این پایگاه مقاومت بسیج علاوه بر برگزار کردن این جشنواره بزرگ تابستانی، برای برگزیدگان جشنواره سفر زیارتی مشهد مقدس در نظر گرفت که این مهم نیز یکی دیگر از فعالیت‌های اوقات فراغت در تابستان است.

دانش‌آموز خبرنگار: کوروش خضری مطلق

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار