تربیت دانش‌آموزان انقلابی از اهداف اردوهای تربیتی است

ارومیه (پانا)- معاون آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در مراسم آیین افتتاحیه اردوی قطب ۵ کشور در ارومیه گفت تربیت دانش‌آموزان انقلابی و در تراز انقلاب مهمترین هدف از برگزاری اردوها و برنامه‌های تربیتی و فرهنگی است.

کد مطلب: ۱۳۰۶۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد
تربیت دانش‌آموزان انقلابی از اهداف اردوهای تربیتی است

منصور جوادی در آیین افتتاح اردوی ملی دختران عضو سازمان دانش آموزی قطب ۵ کشور با اشاره به نقش مربیان و دانش آموزان در طول انقلاب اسلامی و نقش آفرینی انان اظهارکرد: دانش آموزان در طول انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در صحنه های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، تربیتی حضور پر شور داشتند و هم اکنون هم دارند و امروز دانش آموزان به همراه سرپرستان و مربیان خود از پنج استان با آمادگی کامل در این اردوی قطبی حضور پیدا کردند.

وی گفت: هم اکنون اردوی قطبی دانش آموزان در اردوگاه معلم ارومیه در مرحله دوم با حضور دانش آموزان دختر در حال برگزاریست.

معاون آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در این رابطه ادامه داد: این اردوهای دانش آموزی مخصوصا برای اعضای سازمان دانش آموزی بسیار ارزنده، پر محتوا و پر مفهوم است و این اردوها و سفرهای تربیتی با اهداف تربیتی صورت می گیرد.

وی اضافه کرد: اهداف تربیتی را اغلب در فعالیت های گروهی می‌توان محقق دید و این فعالیت ها با توجه به نظارت مربیان و سرپرستان برای دانش آموزان تدارک دیده شده و ثمره ها و دستاورد های مفیدی خواهد داشت.

معاون آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی بیان کرد: امروز سبک زندگی ایرانی و اسلامی و یادگیری زندگی مبتنی بر اصول جمهوری اسلامی و پرورش نسل آینده براین اساس است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار