نشاط آفرینی و مهارت‌آموزی دانش‌آموزان در قالب سفرهای تربیتی یک‌روزه توسعه می‌یابد

اردبیل (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل عنوان کرد نشاط آفرینی و مهارت‌آموزی دانش‌آموزان در قالب سفرهای تربیتی یک‌روزه توسعه می‌یابد.

کد مطلب: ۱۳۰۶۰۷۱
لینک کوتاه کپی شد
نشاط آفرینی و مهارت‌آموزی دانش‌آموزان در قالب سفرهای تربیتی یک‌روزه توسعه می‌یابد

سید غلامحسن خلیلی موسوی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل در نشست تخصصی مجریان برنامه سفرهای یک‌روزه تربیتی اظهار کرد: سفرهای تربیتی فرآیند آموزشی، تربیتی و چند رسانه ای است که می تواند ضمن تامین اهداف کوتاه مدت آموزشی و تربیتی، زمینه بروز و تحقق اهداف بلندمدت کشور را در ساحت‌های مختلف تربیتی، گردشگری، مهارت‌آموزی و نشاط آفرینی فراهم کند.

وی اهداف برگزاری سفرهای یک‌روزه تربیتی را توسعه و تقویت فعالیت‌های گروهی برون مدرسه ای دانش آموزان، ایجاد زمینه مناسب برای شناسایی، رشد و شکوفایی استعدادها و تقویت روحیه نشاط و شادابی در دانش آموزان، بهره مندی از فرصت های آموزشی و تربیتی جاذبه های گردشگری بومی و محلی، تعمیق و تحکیم باورهای حفظ محیط زیست و حفظ میراث فرهنگی در دانش آموزان در کنار ارتقای مهارت‌های جمعی، کارگروهی و خودمراقبتی در شرایط بحرانی اعلام کرد.

نادر صاحب، مسئول اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت آموزش وپرورش استان هم از آغاز برنامه سفرهای تربیتی یک‌روزه دانش آموزان منتخب برنامه یاریگران زندگی و همیاران مشاور خبر داد و گفت: درجریان این برنامه حدود 500 نفر از دانش آنوزان منتخب مشارکت خواهند داشت.

بهزاد ناقل،مسئول اداره فرهنگی و هنری و اردویی آموزش وپرورش استان نیز از برنامه ریزی برای شرکت حداقل 30 درصد دانش آموزان در برنامه اردویی و سفرهای تربیتی یک‌روزه در طول سال با مشارکت مدارس و اولیا خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار