حضور یکپارچه اعضای تشکل‌های دانش‌آموزی در کاروان سرود و دعاخوانی

اردبیل (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش اردبیل عنوان کرد به مناسبت ولادت با سعادت حضرت ولی عصر(عج) اعضای تشکل‌های دانش‌آموزی(ویژه پسران) این استان در قالب "کاروان سرود و دعاخوانی" درنماز جمعه سراسر استان شرکت می‌کنند.

کد مطلب: ۱۲۶۴۱۹۱
لینک کوتاه کپی شد
حضور یکپارچه  اعضای تشکل‌های دانش‌آموزی در کاروان سرود و دعاخوانی

سید غلامحسن خلیلی موسوی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل در نشست شورای هماهنگی تشکل های دانش آموزی که با حضور مدیران و نمایندگان این تشکل‌ها برگزار شد، اظهارکرد: تشکل های دانش آموزی با اهداف و برنامه هایی که دارند به پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش کمک می کنند.

وی با اشاره به کارکردهای موثر هر کدام از تشکل های دانش آموزی تصریح کرد: سازمان دانش‌آموزی به منظور اعتلای شخصیت دینی، اخلاقی، عاطفی، علمی و اجتماعی دانش‌آموزان و ایجاد زمینه مشارکت همه‌جانبه در زمینه‌های اعتقادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، ورزشی و هنری، تحت‌نظارت آموزش و پرورش فعالیت دارد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گفت: بسیج به عنوان بزرگترین و تاثیرگذارترین نهاد مردمی، بهترین بستر برای اجرای برنامه‌ها و طرح‌های تربیتی و پرورش نسل آینده کشور، بر اساس اصول و مبانی انقلاب اسلامی است.

خلیلی موسوی بیان کرد: اتحادیه انجمن اسلامی، تشکل دانش آموزان مومن و انقلابی است که برای تحقق، حفظ و تعمیق اهداف انقلاب اسلامی و پاسداری از ارزش های دینی انقلابی، به انسجام و تقویت بنیه تشکیلاتی و فرهنگی خود تلاش می کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان نقش سازمان جوانان هلال احمر را نیز در تحقق مهارت‌های اجتماعی دانش آموزان موثر دانست.

خلیلی موسوی ادامه داد: بمناسبت ولادت با سعادت حضرت ولی عصر(عج) در مرکز این استان نیز اعضای تشکل های دانش آموزی درقالب "کاروان سرود و دعاخوانی" قبل از اذان ظهر، ضمن تجمع در میدان عالی قاپو این شهر جهت اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) حضور خواهند یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار