سرپرست معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش:

طرح سواد دیجیتال برای بهتر شدن روند تحصیلی دانش‌آموزان

محمودآباد(پانا) - سرپرست معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت در بحث کیفیت یادگیری طرح های متعددی در حال اجرا است و طرح سواد دیجیتال برای بهتر شدن روند تحصیلی دانش‌آموزان مفید است.

کد مطلب: ۱۳۰۶۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد
طرح سواد دیجیتال برای بهتر شدن روند تحصیلی دانش‌آموزان

معصومه نجفی در طرح سواد دیجیتال برای بهتر شدن روند تحصیلی دانش‌آموزان عنوان کرد: وزارت آموزش و پرورش برای سال تحصیلی جدید به تربیت تمام ساحتی دانش آموزان توجه دارد، به همین منظور طرح ها و برنامه هایی را برای رشد و تعالی دانش آموزان در سال پیش رو در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: از موضوعاتی که مورد توجه قرار دارد ارتقای توانمندی‌های قرآنی آموزگاران ابتدایی (طرح اتقان) است که در راستای تحقق اهداف، سیاست‌ها و اجرای کیفی برنامه درسی قرآن کریم اجرا می شود و (طرح سواد دیجیتال) که با وسعت و دقت بیشتری در حال پیگیری است.

نجفی پازوکی گفت: موضوع دیگری که آن را دنبال خواهیم کرد تجهیز کلاس های درس به کتابخانه دیجیتال است، کتابخانه ای که علاوه بر کتاب های چاپی، فایل های صوتی انواع کتاب به صورت پادکست، انیمیشن یا ویدئوهایی که از جشنواره قصه گویی است در دسترس دانش آموزان باشد.

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: می‌خواهیم فضای کتابخوانی را مرکز توجه دانش آموزان قرار دهیم با ساخت فضای جذابی که بچه ها نسبت به کتاب خواندن علاقه پیدا کنند تا نگرش مثبت برای آنها ایجاد شود.

وی در پایان بیان کرد: اگر کتابخانه کلاس مجهز باشد دانش آموزان به کتاب‌هایی که علاقمند هستند دسترسی سریع خواهند داشت و با تسهیل شدن دستیابی به منابع، مهارت خوبی در خواندن و درک مطلب پیدا می‌کنند و این باعث می‌شود تا دانش آموز در سایر درس های خود توانمند شود.

دانش آموز خبرنگار: حدیث طالبی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار