آگاه‌سازی جوانان وظیفه ماست

کاشمر (پانا) - مدیر گروه یکی از حلقه‌های پیش رویداد گفتمانی قیام جوانان دختر کاشمری، گفت آگاه‌سازی جوانان نسبت به گام دوم انقلاب، وظیفه‌ مربیان است.

کد مطلب: ۱۳۰۵۸۸۰
لینک کوتاه کپی شد
آگاه‌سازی جوانان وظیفه ماست

سحر ایلچی در گفت و گو با پانا گفت: این رویداد برای آگاه‌سازی جوانان خیلی خوب و مفید بود و نقاط مثبت و منفی زیادی داشت.

مدیر گروه یکی از حلقه های پیش رویداد گفتمانی قیام جوانان دختر کاشمری، ادامه داد: نقطه منفی این جلسه این بود که جوانان از لحاظ سنی خیلی به هم مرتبط نبودند و همین باعث می شد که موضوعات بیشتر به چالش کشیده شود و فهم ضرورت بیانیه یکی از مهمترین نکات قوت بود که درک شد.

ایلچی با بیان نتیجه این بیانیه افزود: در آخر ما آنچه را که از جوانان خواستیم گرفتیم، تمام نکات را به صورت کامل فهمیدند و در واقع آگاه سازی جوانان وظیفه ما است. همچنین این پیش رویداد برای جوانان کافی است و برای رویداد اصلی باید آمادگی و آگاهی بیشتری داشته باشیم.

ادامه دادن راه رهبری وظیفه دانش‌آموزان است

در ادامه یکی از دانش آموزان حاضر در این رویداد به پانا عنوان کرد: ادامه دادن راه رهبری طبق آرمان ها و اهدافی که دارد وظیفه من است. اول باید بشناسم و بعد به آن عمل کنم و همواره بایستی با اهداف رهبری پیش بروم و هیچگاه از آنان سرد نشوم.

وی بیان کرد: برای هم سن و سال های خودم این پیشنهاد را دارم که حتما در این رویداد بزرگ شرکت کنند و دیگران را هم دعوت کنند.

متحد شدن، مهمترین موضوع است

در پایان دانش آموز دیگری عنوان کرد: اگر همه ما متحد شویم و با هم همکاری داشته باشیم می‌توانیم به بالاترین درجه برسیم و این قیام یک هشدار برای تمامی مخاطبان در جلسه و بیرون از جلسه است و هر کس باید خودش یک رسانه باشد و آن را به دیگران معرفی کند.

وی افزود: اثرگذاری مطالب جلسه خیلی خوب بود و به شخصه بسیار لذت بردم. همچنین امیدوارم که رویداد اصلی خیلی باشکوه تر برگزار شود.

دانش آموز خبرنگار: صبا اعمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار