نشست توجیهی مصاحبه گران مصاحبه تخصصی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر برگزار شد

بوشهر(پانا)_با حضور رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر، نشست توجیهی مصاحبه گران مصاحبه تخصصی داوطلبان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر در سالن کنفرانس پردیس علامه طباطبایی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۰۵۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد
نشست توجیهی مصاحبه گران مصاحبه تخصصی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر، رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر در این نشست اظهار کرد: امیدواریم که بتوانیم از ظرفیت ارزشمند انسانی شما برای انتخاب بهترین ها برای تحصیل در دانشگاه فرهنگیان بهره ببریم.

رضا درویشی با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان، دانشگاهی است که معلم پرور است و زیرساخت های آموزش و پرورش را فراهم می کند، گفت: آنچه در مصاحبه تخصصی مد نظر ماست و شما نیز به آن اهتمام دارید بحث کیفیت کار مصاحبه تخصصی است.
درویشی گفت : سالیان متمادی است که بعد از رشته های پزشکی بهترین های کنکور سراسری به سمت دانشگاه فرهنگیان می آیند و برای پذیرش در این دانشگاه رقابت خوبی وجود داردکه این مایه خوشبختی و خرسندی ماست.
وی ادامه داد: ما نیز وظیفه داریم تا بهترین ها را برای دانشجومعلمان در حوزه آموزشی، فرهنگی، پژوهشی فراهم کنیم تا خروجی های این دانشگاه، معلمانی شایسته و بایسته برای نظام آموزش و پرورش کشور باشند.
درویشی تصریح کرد: از جمله مواردی که مد نظر ما برای تحصیل بهترین ها در دانشگاه فرهنگیان است، این نکته اساسی که در بحث ورود داوطلبان به دانشگاه فرهنگیان در حوزه مصاحبه تخصصی دقت بسیار کنیم که به اهداف مورد نظر که بیان شد، دست یابیم.
مسئول نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر نیز در این نشست اظهار کرد: در مصاحبه تخصصی داوطلبان ورود به دانشگاه فرهنگیان باید دقت داشت که نیروهای کیفی گزینش شود.
حجت الاسلام سید عبدالجلیل حسینی گفت: همه ما در انتخاب نیروی کارآمد و کارآزموده برای انقلاب اسلامی دغدغه داریم و این مهم در فرمایشات اساتید گرامی نیز روشن بود.
حسینی افزود: ورود به دانشگاه فرهنگیان در دست شماست و باید دقت شود که کسانی وارد این دانشگاه شوند که دارای شخصیت معلمی، توانمندی، مومن و متعهد باشند.
وی با بیان اینکه معلم شخصیت انسان را شکل می دهد و لذا باید به این نکته دقت کنیم، تصریح کرد: باید مصاحبه تخصصی داوطلبان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر را جدی گرفته، تا اهداف عالیه نظام و انقلاب اسلامی در حوزه تعلیم و تربیت محقق شود.
مسئول نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر در پایان گفت: امیدواریم که همه بتوانیم انسان های سالم و صالحی را برای ورود به دانشگاه فرهنگیان انتخاب کنیم.
مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش نیز با تقدیر از ریاست دانشگاه و مجموعه دانشگاه برای تشکیل این نشست اظهار کرد: آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان مکمل یکدیگر هستند و هر دو در یک راستا فعالیت می کنند.
حمدالله اژدری گفت: دانشگاه فرهنگیان چشم و چراغ اداره کل آموزش و پرورش و یک نماد علمی است که از این ظرفیت به نفع آموزش و پرورش استفاده می شود.
اژدری تصریح کرد : اساتید این دانشگاه همگی از بهترین های آموزش و پرورش بودند و از نخبگان آموزش و پرورش هستند که ما در وظیفه خطیر انتخاب معلمان شایسته از این ظرفیت استفاده می کنیم.
او گفت : از همه اساتید مصاحبه گر می خواهیم تا نسبت به ظوابط و شرایط فرآیند مصاحبه تخصصی حساس باشید؛ چرا که شخصیت و صلاحیت داوطلبان برای معلمی حساسیت ویژه می طلبد.
معاون آموزشی، فرهنگی و پژوهشی پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر نیز در این نشست اظهار کرد: نخستین مرحله فرآیند مصاحبه تخصصی داوطلبان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان ثبت نام داوطلبان، دومین مرحله انجام معاینات پزشکی، مرحله سوم مصاحبه تخصصی و بعد از آن نیز داوطلبان برای مصاحبه گزینش به مدرسه امید انقلاب مراجعه خواهند کرد.
سید محسن محمدی گفت: همکاران مصاحبه گر توجه داشته باشند که در اتاق مصاحبه حتما پرونده داوطلب را نگاه کرده و تا زمانی که از داوطلبی معاینات پزشکی به عمل نیامده باشد از انجام مصاحبه تخصصی پرهیز کنند و اگر معاینات پزشکی انجام و توسط پزشک امضاء شده باشد، مصاحبه تخصصی انجام شود.
گفتنی است که در این نشست تعدادی از اساتید مصاحبه گر به بیان دیدگاه های خود در زمینه فرآیند مصاحبه تخصصی پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار