مسئول اجرایی دورهمی فعالان حوزه عدالت آموزشی اعلام کرد؛

نتایج آزمون ورودی دانشگاه‌ها از منظر عدالت آموزشی بررسی می‌شود

تهران (پانا) - مسئول اجرایی دورهمی فعالان حوزه عدالت آموزشی، جزئیات برگزاری چهارمین دورهمی این فعالان را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۵۲۵۴
لینک کوتاه کپی شد
نتایج آزمون ورودی دانشگاه‌ها از منظر عدالت آموزشی بررسی می‌شود

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، مازیار یافتیان اظهار کرد: چهارمین دورهمی فعالان حوزه عدالت آموزشی با مشارکت گروه‌های مردمی، جهادی و نهادهای حاکمیتی برگزار خواهد شد که به نوعی کارهای عام المنفعه در دستور کار دارند.

وی با بیان اینکه این دورهمی هر ماه برگزار می‌شود افزود: هدف از برگزاری دورهمی این است که به نوعی اعلام مواضع برای گروه‌های مردمی باشد و ارتباط بدنه دولت با این گروه‌ها حفظ شود. مردمی‌سازی روند حل چالش‌های آموزش و پرورش در اقصی نقاط کشور و شناسایی گروه‌های جهادی و مردمی فعال در حوزه آموزش کشور از جمله اهداف برگزاری این دورهمی است.

یافتیان ادامه داد: در هر بار برگزاری این دورهمی، موضوعات روز که دغدغه مندی گروه‌های مردمی در آن بیشتر بوده است، مطرح می‌شود.

مسئول اجرایی دورهمی فعالان حوزه عدالت آموزشی گفت: در دورهمی چهارم موضوع کار ما براساس بررسی نتایج کنکور و آزمون ورودی دانشگاه‌ها است که این امر از منظر فعالان عدالت آموزشی با رویکرد مردمی بررسی می‌شود.

وی ادامه داد: مقایسه موضوع نتایج کنکور در دهک‌های پایین جامعه با دهک‌های بالا و اختلافی که این موضوع داشته است همچنین نقش نهادهای مردمی در این باره، موضوع دورهمی چهارم خواهد بود.

چهارمین دورهمی فعالان حوزه عدالت آموزشی سه‌شنبه هشتم شهریورماه با موضوع بررسی نتایج آزمون ورودی دانشگاه‌ها از منظر عدالت آموزشی با رویکرد مردمی برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار