در دیدار عباس مهاجر با مدیرکل آموزش بنیاد شهید و ایثارگران تاکید شد؛

ضرورت گسترش مفهوم متعالی ایثار و شهادت در مدارس

تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضای پرورشی بر ضرورت ترویج و گسترش مفهوم متعالی ایثار و شهادت در مدارس تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۵۲۱۵
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت گسترش مفهوم متعالی ایثار و شهادت در مدارس

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، عباس مهاجر در دیدار با محمدعلی فقیه مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: باید بتوانیم در مدارس، با یک کار کارشناسی و هم اندیشی، مفهوم بلند ایثار و شهادت را ترویج و گسترش دهیم.

وی افزود: بازگشایی مدارس یکی از بزرگترین رویدادهای کشور است که تمام مجموعه‌ها برای این موضوع برنامه‌ریزی می‌کنند.

مهاجر با اشاره به زنگ ایثار و شهادت در مدارس ادامه داد: باید با برنامه‌ریزی مناسب، این زنگ در مدارس نواخته شود چراکه براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی زنگ آغاز سال تحصیلی و گرامیداشت دفاع مقدس، زنگ روز دانش‌آموز و زنگ استکبارستیزی و زنگ انقلاب تعریف شده است که باید اجرایی شود.

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس

فقیه نیز در این جلسه با تاکید بر توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس اظهار کرد: هدف ما از نواختن زنگ ایثار و شهادت، ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس است.

وی افزود: دفاع مقدس موضوعیت اساسی مانند انقلاب اسلامی دارد؛ لذا لازم است زنگ ایثار و شهادت که یادآور دفاع مقدس است، پیگیری شود و برنامه‌ریزی صورت بگیرد تا این زنگ نیز در مهرماه نواخته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار