علیرضاکریمیان:

بازگشایی مدارس، نیازمند تلاش تمام ارکان آموزش و پرورش است

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، پروژه مهر و بازگشایی شکوهمند مدارس را یک کار گروهی دانست که نیازمند همکاری و تلاش تمام ارکان آموزش و پرورش درسطح اداره، مناطق و مدارس است.

کد مطلب: ۱۳۰۵۱۹۳
لینک کوتاه کپی شد
بازگشایی مدارس، نیازمند تلاش تمام ارکان آموزش و پرورش است

جلسه شورای معاونین اداره‌کل آموزش و پرورش شهر تهران با حضور مدیرکل و با محوریت اهداف و برنامه هاى پیش رو و موضوع پروژه مهر برگزار شد.

در این جلسه علیرضا کریمیان؛ مدیرکل آموزش و پرورش پایتخت، شورای معاونین را یک تیم عنوان و خاطرنشان کرد: کار تیمی نیازمند هماهنگی، همفکری، همدلی و حمایت از یکدیگر است.

وى با تاکید بر اینکه کارگزاران دولت مردمى و انقلابى مى‌بایست در مسیر خدمت، همچون رئیس جمهور تمام اهتمام خود را به کار گیرند اظهار کرد: امروز در این نظام به ما اعتماد شده و برای هر عنوان یا سمتى که به ما داده شده است، مرهون و مدیون خون شهدا و نظام جمهورى اسلامى هستیم و مى بایست پاسخ گوى این اعتماد باشیم.

کریمیان با تاکید بر اینکه می‌بایست با جدیت و شعار «یک گام به جلو» در مسیر خدمت، فرآیند جدید و تحولات لازم را ایجاد کرد گفت: لازمه تحقق تحول و پیش برد اهداف، خودارزیابى مستمر و مستندسازی است و تمام فعالیت ها در سطح اداره و منطقه نظارت و ارزیابى مى شوند.

وی شهر تهران را به عنوان پایتخت، پیشران و پیشانی کشور خواند که به لحاظ وسعت و تنوع مسئولیت، شرایط ویژه‌ای دارد و بر این اساس، ایجاد نظم، ترسیم یک مسیر و ساختار کارى و حرکت در چارچوب قوانین و وظایف براى اجراى برنامه‌ها و تحقق اهداف را لازم و قطعى دانست.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران موضوع پروژه مهر و آماده سازی مدارس برای بازگشایی شکوهمند مدارس و ارائه خدمات شایسته به دانش آموزان برای حضور در مدارس را مورد تاکید قرار داد و در ادامه ضمن ارائه راهکارهای لازم؛ رعایت چارچوب و آداب ادارى توسط تمام ارکان آموزش و پرورش شهر تهران، هماهنگى در برنامه هاى برون سازمانى، کمیته مستندسازى پروژه مهر، توجه ویژه به موضوع نماز، مسجد و ارتباط دانش آموزان با مساجد، ثبت نام دانش آموزان در مدارس، تعامل میان مدرسه و مسجد، موضوع حجاب و عفاف، نقش هیئت هاى مذهبى دانش آموزى در تحکیم باورها و ارزش هاى دینى، توجه به دارالقرآن ها و موضوع حفظ قرآن، ترویج و اشاعه اخلاق و خلقیات مفید در جامعه، تولید سرود و شعر با مضامین مفید و ارزشی و آماده سازی مدارس براى اربعین و میزبانى از زائرین و خادمین حضرت سیدالشهدا(ع) در سطوح اداره، مناطق و مدارس مهم برشمرد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با پیگیری پروژه مهر و ارزیابی های مستمر، نخستین بازگشایی حضوری مدارس در دولت سیزدهم را باشکوه داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار