مدیر آموزش و پرورش ملارد خبر داد:

آغاز تأیید صلاحیت و معرفی به مصاحبه متقاضیان استخدام در آموزش و پرورش

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد از آغاز فرآیند مربوط به تایید صلاحیت عمومی و معرفی به مصاحبه عمومی، 400 پرونده در واحد گزینش این اداره خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۵۱۸۶
لینک کوتاه کپی شد
آغاز تأیید صلاحیت  و معرفی به مصاحبه متقاضیان استخدام در آموزش و پرورش

سعید تیموری‌راد در تشریح این خبر گفت: با اعلام اسامی نهایی داوطلبان آزمون استخدامی 1400 و داوطلبان دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی سال 1401، فرآیند مربوط به تایید صلاحیت و معرفی به مصاحبه عمومی، 400 پرونده در واحد گزینش این اداره در حال انجام است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد با بیان اینکه به دلیل تداخل و همزمانی با اعلام اسامی داوطلبان کار سنگینی بر دوش گزینشگران است، افزود: واحد گزینش این اداره با استفاده از حداکثر ظرفیت‌های موجود در تلاش است در اسرع وقت بررسی صلاحیت عمومی را به انجام برساند.

وی با اعلام این موضوع که از مجموع دو پروژه فوق، 47 پرونده از مناطق دیگر به ملارد ارجاع شده است، ادامه داد: 140 پرونده مربوط به داوطلبان آزمون استخدامی 1400، 260 پرونده مربوط به داوطلبان دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی سال 1401 است.

این مقام مسئول در پایان تاکید کرد: داوطلبان ذینفع با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرتال گزینش اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و پورتال خبری و اطلاع‌رسانی اداره کل متبوع از تاریخ، ساعت، زمان و مکان مصاحبه‌های مذکور به منظور ادامه روند استخدامی آگاهی لازم را کسب کرده و امور مربوط را انجام دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار