‌نماینده دهمین دوره‌ مجلس دانش‌آموزی:

مجلس دانش‌آموزی فرصتی برای‌ مطالبه‌گری دانش‌آموزان است

لرستان (پانا) - نماینده دهمین دوره مجلس دانش‌آموزی با بیان اینکه مجلس دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران نهادی صنفی و مشورتی است گفت حضور شجاعانه، جسورانه و آگاهانه یک دانش‌آموز در مقابل مسئولان عالی‌رتبه و بیان دغدغه‌ها و پیشنهادات، مهمترین برونداد مجلس‌ دانش‌آموزی است.

کد مطلب: ۱۳۰۴۹۰۲
لینک کوتاه کپی شد
مجلس دانش‌آموزی فرصتی برای‌ مطالبه‌گری دانش‌آموزان است

نازنین مرادی، نماینده دهمین دوره مجلس دانش آموزی عنوان کرد: مجلس دهم در میان انبوهی از مشکلات از جمله، شیوع کرونا و برگزاری انتخابات هیات‌رئیسه و نشست‌های رسمی به صورت مجازی کار خود را آغاز کرد و اغلب نمایندگان دانش‌آموزان سعی خود را در‌ انجام رسالت‌ نمایندگی خویش به‌کار گرفتند. همچنین مجالس استانی که اولین دوره فعالیت خود را در سطوح استانی آغاز کرده بودند در همین شرایط از انجام وظایف خود باز نماندند. به‌ویژه مجلس‌دانش‌آموزی استان لرستان که در جهت سیر تحقق آرمان‌های خویش از هیچ تلاشی فروگذار نکرد.

این نماینده در ادامه تصریح کرد: مجلس دانش‌آموزی فرصتی برای تمرین دموکراسی و تجلی‌گاه مطالبه‌گری دانش‌آموزان است که هدف اصلی آن تربیت نوجوانان برگزیده و مهیا کردن شخصیت‌های آنها برای پذیرش مسئولیت در آینده است.

وی‌ گفت: حضور شجاعانه، جسورانه و آگاهانه یک دانش‌آموز در مقابل مسئولان عالی رتبه و بیان دغدغه‌ها و پیشنهادات، مهمترین برونداد مجلس‌ دانش‌آموزی است.

مرادی ادامه داد: متاسفانه به‌دنبال تاثیر منفی کرونا و تهدیدات ایجاد شده توسط آن بر روند امور مجلس دانش‌آموزی، پیشبرد بیشتر اهداف آن با محدودیت مواجه شد.

نماینده دهمین دوره مجلس‌ دانش‌آموزی درباره اختتامیه این مجلس خاطرنشان کرد: پس از عبور از موانع و محدودیت‌های بسیار اختتامیه مجلس دهم به صورت حضوری و با حضور مقام عالی وزارت آموزش و پرورش و قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی کشور و گرهمایی‌ پویا و دغدغه‌مندانه دانش‌آموزان از سراسر کشور برگزار شد و در‌ آستانه آغاز به‌کار رسمی یازدهمین دوره مجلس دانش‌آموزی هستیم.

مرادی در پایان گفت: آرزوی موفقیت دارم برای نمایندگان یازدهمین دوره مجلس دانش‌آموزی. انشاءلله بتوانند در کسوت نمایندگی 14میلیون دانش‌آموز پهنه فرزانه‌پرور ایران زمین با الگوبرداری از نمایندگان دهمین دوره، موانع و محدودیت‌ها را مدیریت کرده و به مواجهه با مشکلات دانش‌آموزان بپردازند.

دانش آموز خبرنگار: سما‌ هرسینی شاکرمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار