کلنگ‌زنی ساخت سالن ورزشی دهستان آذغان اهر

اهر(پانا)- همزمان با دومین روز هفته دولت، ساخت سالن ورزشی دهستان آذغان کلنگ‌زنی شد.

کد مطلب: ۱۳۰۴۳۴۰
لینک کوتاه کپی شد
کلنگ‌زنی ساخت  سالن ورزشی دهستان آذغان اهر

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اهر؛ در آیین کلنک زنی سالن ورزشی روستای آذغان گفت: این سالن در محوطه مدرسه قدیمی این روستا در مساحت هزار و 500 متر با ۶۰۸ متر مربع زیر بنای ساخته خواهد شد.

پورفتحی اعتبار این طرح را ۲۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: اعتبار اولیه این سالن توسط یک از اهالی روستای آذغان تامین شده و بقیه اعتبار نیز توسط آموزش و پرورش تخصیص یافته است.

وی هدف از ساخت این سالن را ارتقاء سرانه ورزشی و بهره مندی دانش آموزان وجوانان آذغان و روستا های اطراف از امکانات مناسب ورزشی ، پر کردن سالم اوقاتفراغت جوانان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی دانست و تصریح کرد: این سالن در بازه زمان دوسال به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان اهر در پایان گفت : پس از افتتاح، این سالن صبح ها در اختیار دانش آموزان مدرارس منطقه خواهد بود وبعداز ظهر هم با مدیریت دهیاری روستای آذغان جوانان روستاهای منطقه(رواسجان، ابریک، کولی یه، ابیل و...) از آن استفاده خواهند کرد.

گفتنی است: در آیین کلنگ زنی این سالن ورزشی فرماندار اهر، نماینده مردم شریف اهر، هریس وخواجه در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه اهر، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر مدیران شهرستانی حظور داشتند.

خبرنگار : یوسف سلمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار