استاندار زنجان:

احداث بوستان شهید هاشمی‌نژاد منجر به توزیع عادلانه خدمات شهری در زنجان می‌شود

زنجان (پانا) - استاندار زنجان با بیان اینکه بوستان شهید هاشمی‌نژاد شهر زنجان جانمایی خوبی دارد گفت با اجرای این پروژه این امیدواری وجود دارد خدمات شهری به سمت عدالت حرکت کند.

کد مطلب: ۱۳۰۴۰۴۸
لینک کوتاه کپی شد
احداث بوستان شهید هاشمی‌نژاد منجر به توزیع عادلانه خدمات شهری در زنجان می‌شود

مراسم کلنگ‌زنی بوستان شهید هاشمی‌نژاد شهر زنجان در اولین روز از هفته دولت با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، نماینده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد. این پروژه به مساحت 65 هکتار و با قرارداد 135 میلیارد تومانی در مدت 18 ماه احداث می‌شود.

محسن افشارچی در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت: امسال عناوین هفته دولت را به‌صورت موضوعی، طبقه‌بندی کرده‌ایم که عمران شهری، یکی از مهمترین موضوعات این هفته است و عمران شهری در استان زنجان اهمیت بالایی دارد.

وی با بیان اینکه در ابتدای آغاز به کار شهردار زنجان، قرار بر اجرای چند پروژه برای امسال شد، اظهار کرد: نهضت آسفالت‌ریزی، سبزه‌میدان، بازار و بازگشایی محور پادگان از جمله این پروژه‌ها بود که خوشبختانه به خوبی پیش می‌روند و طلیعه به نتیجه رسیدن آن‌ها آشکار است.

افشارچی خاطرنشان کرد: بنا بر این است که زنجان را تا انتهای سال جاری تبدیل به یک محیط تمیز و پروژه‌های تمام‌شده کرده و زنجان را در پایان سال از لحاظ گردشگری به شکل متفاوتی معرفی کنیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه پروژه‌های دیگری از جمله گاوازنگ و خانه‌بوران نیز در شهر زنجان آغاز خواهد شد، افزود: اجرای این پروژه‌ها زنجان را زیست‌پذیرتر کرده و به محل بهتری برای زندگی تبدیل می‌کند.

وی با اشاره به پروژه بوستان شهید هاشمی‌نژاد گفت: جانمایی این پروژه خوب است و در نقطه خیلی خوبی قرار گرفته چرا که عدالت خدمات شهری در این بخش آنطور که باید نبوده و با اجرای این پروژه امیدواریم خدمات شهری به سمت عدالت حرکت کند.

افشارچی تصریح کرد: اجرای این پروژه و احداث این بوستان از لحاظ فرهنگی نیز باعث ارتقای محله و منطقه شده و در کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز تاثیرگذار خواهد بود.

بوستان هاشمی‌نژاد به مساحت 6.5 هکتار و در مدت 18 ماه احداث می‌شود

شهردار زنجان نیز در این مراسم با بیان اینکه منطقه بی‌سیم در توزیع خدمات شهری، خیلی برخوردار نبوده است، گفت: امیدواریم اجرای این پروژه و قدم‌های خیز منتهی به آبادانی منطقه در کوتاه‌مدت شود.

علیرضا فیروزفر با بیان اینکه این پروژه به مساحت 6.5 هکتار و در مدت 18 ماه کاری قرار است به بهره‌برداری برسد، اظهار کرد: حجم ریالی این پروژه در قرارداد اولیه به میزان 135 میلیارد تومان است.

وی خاطرنشان کرد: هر چند بوستان شهید هاشمی‌نژاد در منطقه بی‌سیم واقع شده اما پس از اتمام، تقدیم همه مردم شهر زنجان خواهد شد چرا که عملکرد شهری داشته و دارای کاربری‌های متفاوت است.

فیروزفر با بیان اینکه نقاط دسترسی به این پروژه از 4 قسمت و به‌صورت ساده است، افزود: پارکینگ در هر 4 سوی پروژه در نظر گرفته شده و کاربری برای تمام رده‌های سنی جهت گذراندان اوقات فراغت شهروندان و همچنین سرای محله پیش‌بینی شده است.

شهردار زنجان ابراز کرد: بوستان شهید هاشمی‌نژاد، یک مرکز ثقل برای فعالیت‌های فرهنگی منطقه خواهد بود.

عوامل مختلف پروژه باید در کنار هم باشند

مدیرعامل موسسه شهید رجایی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) نیز با بیان اینکه وجود چنین زمین بایری، زیبنده شهر زنجان نیست، گفت: این پروژه به مساحت 65 هزار مترمربع و در مدت 18 ماه قرار است به‌صورت بوستان احداث شود که تصمیم جسورانه و خوبی از سوی مدیران شهری زنجان است.

رضا مقیسه با بیان اینکه احداث این بوستان، یک پروژه 3 عامله است که هر 3 باید برای اتمام آن در کنار یکدیگر باشند، اظهار کرد: طراحی و کارفرمایی پروژه با شهرداری زنجان بوده و قرارگاه خاتم فقط مسئولیت اجرای ان را بر عهده دارد.

وی ابراز کرد: امیدواریم مشاور پروژه نیز به زودی پای کار بیاید تا پروژه هرچه سریع‌تر آغاز شود تا به قولی که داده‌ایم، جامه عمل بپوشانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار