مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی هرمزگان:

دوره تشکیلاتی، مهارتی تربیتی طرح یاوران ولایت در هرمزگان برگزار شد

هرمزگان (پانا) - مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی هرمزگان از برگزاری دوره تشکیلاتی، مهارتی و تربیتی طرح یاوران ولایت با حضور بیش از ۴۰۰ دانش‌آموز در این دوره خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۴۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد
دوره تشکیلاتی، مهارتی تربیتی طرح یاوران ولایت در هرمزگان برگزار شد

پیله رام، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی هرمزگان با اعلام این خبر افزود: دوره های تربیتی و اعتقادی طرح یاوران ولایت، ویژه دانش آموزان متوسطه دوم، با همکاری مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان و مدیریت آموزش و پرورش قشم در این شهرستان در حال برگزاری است.

وی همچنین اضافه کرد: در این دوره از اساتید بسیار مجرب دعوت شده و مطالبی از قبیل مباحث تربیتی، دینی، اعتقادی، اجتماعی و بصیرتی به اقتضای سن دانش آموزان در جلسات مطرح می شود و شرکت کنندگان سوالات خود را در این زمینه ها با اساتید در میان خواهند گذاشت.

پیله رام در ادامه تصریح کرد: این دوره ها طی ۴ مرحله و به صورت مشارکتی برگزار شده و دانش آموزان در بسیاری از مباحث نقش ایفا می کنند. ۲ مرحله مختص خواهران می باشد که از ۲۶ مرداد شروع شده و تا یکم شهریور ادامه داشته است و ۲ مرحله دیگر مختص برادران است که از یکم تا هفتم شهریورماه ادامه دارد.

وی افزود: در این دوره بیش از ۴۰۰ نفر از دانش آموزان نخبه سراسر استان شرکت کرده اند که انشاالله این دانش آموزان پس از گذراندن دوره های تربیتی طرح یاوران ولایت به عنوان فرماندهان واحد های بسیج دانش آموزی سراسر استان در مدارس شهرستان های خود مشغول به فعالیت می شوند.

مسئول بسیج دانش آموزی استان همچنین تصریح کرد: این دوره ها با هدف و رویکرد لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در خصوص تمدن نوین اسلامی، بیانیه گام دوم انقلاب، جهاد تبیین و تربیت و آماده سازی دانش آموزان برای رقم زدن آینده ای روشن برای کشور می باشد.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: متولی برگزاری این گونه دوره ها، سازمان بسیج دانش آموزی و سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان است و بنده از همه کسانی که با ما همکاری کردند از جمله؛ فرمانده سپاه امام سجاد استان، جانشین ایشان، معاون تخصصی بسیج اقشار، مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم و همچنین معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان و تمامی کسانی که به نوعی برای برگزاری این دوره ها با ما مشارکت و همکاری نمودند، کمال تشکر را دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار