حاجی پور در تشریح نشست امروز کمیسیون آموزش:

وزیر علوم مخالف بومی‌گزینی است

تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون آموزش با اشاره به حضور وزیر علوم در نشست امروز کمیسیون آموزش، از تشریح برنامه‌های شورای عتف در نشست امروز کمیسیون و مخالفت وزیر با بومی گزینی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۳۷۱۱
لینک کوتاه کپی شد
وزیر علوم مخالف بومی‌گزینی است

به گزارش خانه ملت، رضا حاجی پور در تشریح نشست امروز (سه شنبه، یکم شهریورماه) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و معاونان وی در کمیسیون آموزش، گفت: در نشست امروز گزارشی در مورد اقدامات و برنامه های آتی شورای علوم، تحقیقات و فناوری (عتف) ارائه شد.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این نشست، برنامه‌ها و اقدامات شورای عطف، به نمایندگان ارائه شد، گفت: در نشست امروز بر وجود یک سیستم یکپارچه آزمایشگاهی برای دانشگاه های کشور، تاکید شد تا کلیه دانشجویان و پژوهشگران و اساتید بتوانند از امکانات موجود در کشور استفاده کنند.

وی ادامه داد: در نشست امروز در خصوص نحوه جذب اعتبارات پژوهشی بحث و بررسی صورت گرفت و درباره اقدامات و تمهیدات لازم برای بازگشایی دانشگاه ها نیز بحث و بررسی صورت گرفت.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تصریح کرد: وزیر علوم مخالف بومی گزینی است و در نشست امروز عنوان شد که باید ارتباطات بین دانشگاه ها و اساتید سراسر کشور برقرار باشد و نباید با بومی گزینی دانشجویان و اساتید را محصور در شهر و منطقه خود کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار