ارائه خدمات رایگان پزشکی به مردم توسط کلینیک پلیس نیشابور

نیشابور (پانا) - فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با تقدیر از رئیس و کارکنان کلینیک امام سجاد(ع) شهرستان گفت ارائه خدمات رایگان پزشکی به مردم تداوم رویکرد جامعه‌محوری و مردم‌مداری پلیس است.

کد مطلب: ۱۳۰۳۱۵۶
لینک کوتاه کپی شد
ارائه خدمات رایگان پزشکی به مردم توسط کلینیک پلیس نیشابور

به گزارش معاونت اجتماعی نیروی انتظامی نیشابور، سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده با تقدیر از تلاش های کارکنان کلینیک امام سجاد(ع) شهرستان نیشابور در ارائه خدمات مختلف و متنوع پزشکی رایگان به افراد نیازمند در محرم بیان کرد: امروز نیروی انتظامی در تمامی صحنه ها نشان داده که در کنار مردم و برای مردم است و از هیچ تلاشی در جهت خدمت رسانی در دشورای ها به مرم دریغ نخواهد کرد.

وی با اشاره به جمله تاریخی شهید سلیمانی که گفتند: ما ملت امام حسینیم، خاطرنشان کرد: امروز پلیس افتخار دارد که علاوه بر تامین نظم و امنیت عزاداران و دلدادگان اقا اباعبدالله الحسین (ع) در ایام دهه محرم، خصوصا مراسم حماسی تاسوعا و عاشورا در این شهرستان تعداد ۲۰۰ مورد خدمات پزشکی رایگان از ابتدای محرم تاکنون در زمینه های مختلف ویزیت پزشک عمومی و متخصص ۴۸ مورد، ۲۲ مورد ویزیت دندانپزشکی، ۱۰۸ مورد غربالگری، ۱۹ مورد مامایی و ۱۱ مورد مشاوره، ارائه شده است.

حسینعلی زاده تصریح کرد: ارائه خدمات رایگان پزشکی به مردم تداوم رویکرد جامعه محوری و مردم مداری پلیس است و خدمت بی منت را به مردم نعمت و افتخاری الهی می دانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار