اجرای طرح جهادی معاینات پزشکی در کهریزک

کهریزک(پانا) - طرح جهادی معاینات پزشکی، با هدف تقویت روحیه ایثار و تعاون بین اعضای داوطلب و آشنایی آنان با مشکلات مردم و کاهش آلام نیازمندان اجرا شد.

کد مطلب: ۱۳۰۳۱۲۶
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح جهادی معاینات پزشکی در کهریزک

به منظور ارائه خدمات پزشکی برای دانش‌آموزان و با همکاری آموزش و پرورش و شبکه بهداشت و درمان ری، طرح جهادی معاینات دانش‌آموزی در کهریزک اجرا شد.

طرح جهادی معاینات پزشکی، با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران، شبکه بهداشت شهرستان ری و آموزش و پرورش، با هدف شناسایی دانش‌آموزان بیمار و نیازمند خدمات پزشکی و ارجاع آنان به متخصصان اجرا می‌شود.

این طرح با حضور نیروهای شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری و مراقبین سلامت آموزش و پرورش منطقه کهریزک روز یکشنبه ۳۰ مرداد ماه در منطقه کهریزک در دبیرستان سعادت برگزار شد.

در این طرح خدمات پزشکی مانند ارزیابی قد و وزن و معاینات پوست و مو، معاینات دهان و دندان، انجام وارنیش فلوراید، بینایی و شنوایی سنجی، معاینات مربوط به پدیکلوزیس و توزیع شامپو پرمترین در صورت نیاز، مشاوره تغذیه و مشاوره روان و همچنین برای والدین کنترل فشارخون و قندخون انجام می‌شود.

در کنار خدمات بهداشتی و پزشکی، آموزش های لازم بهداشتی به دانش آموزان و خانواده های آنان نیز انجام می شوداین طرح به مدت یک روز در منطقه کهریزک اجرا می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار