افتتاحیه اتاق بهداشت در دبیرستان دخترانه شهیدی کهریزک

کهریزک(پانا) - همزمان با آئین افتتاحیه اتاق‌های بهداشت توسط مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، اتاق بهداشت دبیرستان دخترانه نمونه دولتی شهیدی آموزش و پرورش کهریزک افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۲۹۳۸۸۴
لینک کوتاه کپی شد
افتتاحیه اتاق بهداشت در دبیرستان دخترانه شهیدی کهریزک

در این مراسم مسعود بهرامی مدیرکل آموزش آموزش و پرورش شهرستان‌های استان، بیان کرد: عارضه کرونا تجربه نامطلوبی بود که زندگی آموزشی، اجتماعی و اقتصادی ما را تحت تاثیر قرار داد.

وی افزود: سلامتی نعمت بزرگی است. داستان کرونا طبق سنت الهی به ما ثابت کرد که هر آزمونی باعث رشد و شکوفایی ما می‌شود ،پس از این رو نتیجه می‌گیریم که مهم‌ترین و اساسی‌ترین وظیفه ما موضوع پیشگیری می‌باشد.

بهرامی در ادامه گفت: فعالیت‌هایی از قبیل شنوایی سنجی، بینایی سنجی که در اتاق‌های بهداشت ما قرار است به آن پرداخته شود، به نظر می‌رسد که اطمینان و اعتماد را برای فضای آموزشی و تربیتی ما ایجاد خواهد کرد که واحدهای آموزشی و پرورشی ما بتوانند رسالت خودشان را به خوبی ایفا کنند.

وی بیان کرد : با درایت و تدبیری که از شما همکاران سراغ دارم، باید تلاش شود تا در اتاق‌های بهداشت سراسر مناطق ما سلامت جسمی و سلامت زیستی دانش‌آموزان فراهم شود و نباید یادمان برود که تلاش همکاران ما سوق دادن فراگیران به سمت و سوی شش ساحت تربیتی است.

بهرامی اظهار کرد: یکی از عرصه‌های مهم شش ضلع تربیتی، ساحت تربیت زیستی و بدنی است که افتتاح این اتاق ها شرایطی را باید فراهم کند که بتوانیم به ساحت زیستی و بدنی بپردازیم.

در پایان این جلسه به طور همزمان اتاق بهداشت دبیرستان دخترانه نمونه دولتی شهیدی با حضور علی اصفهانی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه کهریزک، مجید پیروزان مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان، توسط مسعود بهرامی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در هفته ولایت با مدد گرفتن از حضرت امیرالمومنین علی «ع» افتتاح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار