اختتامیه طرح آموزش مهارت‌های ارتقایی نماد در کهریزک

کهریزک(پانا) - کارشناس مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره آموزش و پرورش کهریزک از برگزاری مراسم اختتامیه آموزش مهارت‌های ارتقایی نماد در این منطقه خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۴۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه طرح آموزش مهارت‌های ارتقایی نماد در کهریزک

مراسم اختتامیه طرح آموزش مهارت‌های ارتقایی نماد با حضور علی اصفهانی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه کهریزک، حسین جعفریان معاون پرورشی منطقه، فاطمه شفیعی کارشناس مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی و همچنین مدیران و معاونین پرورشی و مشاورین محترم مدارس در اتاق شورای اداره آموزش و پرورش کهریزک برگزار شد.

فاطمه شفیعی در این مراسم گفت: آموزش مهارت‌های ارتقایی نماد از اسفند ماه ۱۴۰۰ در منطقه آغاز شد. سه دوره از آموزش‌های مهارت‌های ارتقایی نماد با عنوان مهارت مدیریت استرس و مهارت مدیریت هیجان و مهارت مدیریت خود برگزار شد. دانش‌آموزان از طریق سایت همگام در دوره ثبت نام نموده و پس از دریافت آموزش‌ها با انجام آزمون دوره ‌و قبولی در دوره، موفق به دریافت گواهی‌نامه دوره خواهندشد.

وی در ادامه افزود: تعداد ۸۵۸۹ دانش‌آموزان در دوره مهارت مدیریت استرس که برای دانش‌آموزان دوره ابتدایی و متوسطه برگزار شد شرکت کردند. در دوره مهارت مدیریت هیجان ویژه دوره اول و دوم متوسطه تعداد ۳۶۵۳ دانش‌آموز، در دوره مدیریت خود ویژه دوره اول ابتدایی و دوره مهارت ۴۸۱۴ دانش‌آموز، در دوره مهارت مدیریت خود ویژه دوره دوم ابتدایی تعداد ۳۱۸۶ دانش‌آموز شرکت کردند.

در پایان مراسم اختتامیه نیز با توجه به اهمیت این آموزش‌ها از همکاران فعال در اجرای این دوره‌ها و همچنین از مدیران و معاونین محترم پرورشی و مشاورین فعال در اجرای طرح مهارت ارتقایی نماد تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار