استارتاپ ویکند شهر هوشمند در شیراز برگزار شد

شیراز (پانا) - دراین رویداد بزرگ ۳۰ تیم از برترین های جامعه کسب و کار های نوپا و دانش بنیان فعال در حوزه شهر هوشمند جنوب کشور شرکت داشتند. که از بین آنها ۴ تیم دانش‌آموزان ناحیه ۴ شیراز بودند و ۲ تیم دانش آموزی حایز مقام شدند .

کد مطلب: ۱۳۰۲۹۲۹
لینک کوتاه کپی شد
استارتاپ ویکند شهر هوشمند در شیراز برگزار شد

کارشناس سازمان دانش آموزی ناحیه چهار شیراز گفت : در پی تشکیل پایگاه تابستانه سازمان دانش‌آموزی ، دپارتمان کارآفرینی و اقتصاد خانه دانش آموز از ۸ تیر آغاز به کار کرد.

بنفشه مقدسی گفت: در این کارگاه آموزشی- تربیتی بیش از ۴۰ نفر دانش‌آموز و حتی والدین دانش‌آموزان شرکت داشتند؛ موضوع تدریس در این کارگاه تفکر خلاق ،مهارت کارآفرینی، تفکر ثروت ساز، روانشناسی فروش، کپی رایتینگ، اقتصاد دانش‌بنیان، اقتصاد و صادرات نرم افزار و مدیریت کسب و کار بود.

وی افزود: در طول کلاس دانش‌آموزان به صورت عملی از محیط کار و فعالیت‌های دانش بنیان و کسب و کار در کارخانه نوآوری شیراز بازدید کرده و کارگاه‌های تخصصی در آن مکان برگزار شد که نتیجه آن پذیرش و ورود ۱۰ نفر از کارآموزان در قالب چهار تیم در اولین رویداد کارآفرینی استارت آپ ویکند شهر هوشمند بود.
وی اضافه کرد : در این رویداد پس از سه روز پیاپی رقابت نفس گیر از تاریخ ۲۵ تا ۲۸ مرداد، از میان برترین تیم های جامعه کسب و کارهای نوپا و دانش بنیان فعال در حوزه شهر هوشمند در جنوب کشور، دو تیم دانش آموزی تندیس و جوایز نقدی رویداد را از آن خود کردند.

کارشناس سازمان دانش آموزی ناحیه 4 شیراز بیان کرد: تیم پارکینگ هوشمند (My Park) متشکل از : زهرا محمدی، تارا جعفری، سارا جعفری، مهدیه صحتی و رقیه ایزدی و همچنین تیم پارک حیوانات (زودیپا) متشکل از : علی هوشمندی، احمدرضا هوشمندی و امیرحسین آسا به طور مشترک شایسته تقدیر در این رویداد بودند؛ و تیم زرد آلو (ITS) متشکل از الهه شاهسونی و هانیه جلال آبادی و تیم فن تک (کنتور ایرانی) متشکل از : ابوالفضل زلفی و سید آرش کمانه نیز رقابت نزدیک و تنگاتنگی را در این رویداد تجربه کردند.

سید امید رضا کمانه دبیر خانه دانش‌آموز و همچنین منتور این رویداد، حضور و توفیق این دانش آموزان در یک رویداد حرفه‌ای و در سطوح عالی را ارج نهاد و آن را شگفتی ساز قلمداد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار