آغاز فعالیت خانه دانش‌آموز پایگاه تابستانه سازمان دانش‌آموزی ناحیه ۴ شیراز

شیراز (پانا) - اولین جلسه اوقات فراغت خانه دانش‌آموزی پایگاه تابستانه سازمان دانش‌آموزی ناحیه ۴ شیراز با حضور رئیس سازمان دانش‌آموزی استان فارس، برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۹۰۴۷۷
لینک کوتاه کپی شد
آغاز فعالیت خانه دانش‌آموز پایگاه تابستانه سازمان دانش‌آموزی ناحیه ۴ شیراز

مرتضی کریمی در این مراسم با اشاره به اینکه سازمان دانش آموزی استان فارس به عنوان قطب گردشگری رویداد محور در کشور انتخاب شده است، گفت: در آینده نزدیک شاهد حضور دانش آموزان سراسر کشور در سومین حرم اهل بیت علیهم السلام و برنامه های نوینی در حوزه فرهنگ گردشگری خواهیم بود.

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان فارس در جمع پرشور دانش‌آموزان ناحیه ۴ شیراز گفت: امروز نیازمند تغییر و تحول رویکردی در مواجهه با مسائل فرهنگی در سازمان دانش‌آموزی هستیم و در مجموع برای اینکه این کار بها داشته باشد نیازمند بهترشدن و نیازمند به‌روز شدن متناسب با شرایط زمانی و مکانی هستیم که این مهم باید توسط اعضایی که در سیستم حضور دارند اتفاق بیفتد.

کریمی افزود: ما معتقدیم مدل آموزش‌ها و برنامه‌هایی که در سازمان دانش‌آموزی جاری است باید زیر نظر مجمع دانش‌آموز و مربیان و مجلس دانش‌آموزی مورد بازپروری قرار بگیرد و با همین نگاه پایگاه‌های تابستانه سازمان دانش‌آموزی در استان فارس متفاوت از گذشته برپا شده است.

وی با تاکید بر اینکه رویکرد سازمان دانش‌آموزی متفاوت از سال‌های گذشته توجه به مناطق حاشیه شهر و روستاها است، از تاسیس تاسیس باشگاه‌های مهارت و پایگاه‌های اوقات فراغت در حاشیه شهرها و مناطق محروم خبر داد و افزود: توجه به دانش‌آموزان اتباع، مهارت‌افزایی و کارآفرینی، برگزاری ویژه برنامه‌ها متناسب با خانواده دانش‌آموزان و.. از جمله این برنامه هاست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار