معاون آموزش ابتدایی ناحیه یک بهارستان:

مشکلات زمان کرونا همچنان گریبان‌‌گیر دانش‌آموزان نیازمند است

بهارستان یک (پانا) - معاون آموزش ابتدایی ناحیه یک بهارستان در جلسه انسداد مبادی بی‌سوادی منطقه، مشکلات زمان کرونا برای دانش‌آموزان نیازمند را همچنان ادامه‌دار و قابل توجه دانست.

کد مطلب: ۱۳۰۲۴۴۴
لینک کوتاه کپی شد
مشکلات زمان کرونا همچنان گریبان‌‌گیر دانش‌آموزان نیازمند است

الهام صیادی، معاون آموزش ابتدایی ناحیه یک بهارستان در نشست کارگروه انسداد مبادی بی‌سوادی بهارستان یک، شبکه بهداشت را بهترین منبع در خصوص شناسایی دانش‌آموزانی که از چرخه تحصیل بازمانده‌اند، خواند و اظهار کرد: در دوره بیماری کرونا، با مشکلات زیادی از جمله، نبود امکانات، روی آوردن دانش‌آموزان به محیط کار، مشکلات فضای مجازی و مشکلات اینترنتی در مدارس روستایی رو‌به‌رو بودیم که در پی آنها برخی دانش‌آموزان از چرخه تحصیل، دور شدند.

صیادی در ادامه افزود: مدیران مدارس بهارستان یک، با تلاش بسیار در جذب این دانش‌آموزان، اهتمام ورزیده و علاوه بر حمایت مالی آنها در برگزاری کلاس‌های حضوری، فعالیت‌های بی‌نظیر دیگری نیز داشتند.

وی همچنین در ادامه به دانش‌‌آموزانی که درگیر اعتیاد هستند اشاره کرد و گفت: در برنامه‌‌ریزی کارشناس شناسایی آسیب‌های اجتماعی، معرفی چنین دانش‌‌آموزانی به سازمان بهزیستی است.

در پایان این جلسه، سارا رایش کارشناس شناسایی آسیب‌های اجتماعی منطقه، عنوان کرد: به دانش‌آموزان و خانواده‌هایی که دارای دانش‌آموزانی با مشکل ترک تحصیل و فرار از مدرسه هستند، علاوه بر اینکه شامل طرح نماد هستند، بودجه محدودی نیز تخصیص داده می‌شود و همچنین با معرفی به «خیریه به مهربانی» که مختص دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل است، توسط این کارشناسی صورت می‌گیرد.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار