مدیر سازمان دانش‌آموزی استان چهارمحال و بختیاری:

هدف از برگزاری برنامه‌ها در سازمان دانش‌آموزی تقویت ساحت اجتماعی دانش‌آموزان است

شهرکرد (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان چهارمحال و بختیاری هدف از برگزاری برنامه‌ها در سازمان دانش‌آموزی را تقویت ساحت اجتماعی دانش‌آموزان دانست.

کد مطلب: ۱۳۰۲۳۱۱
لینک کوتاه کپی شد
هدف از برگزاری برنامه‌ها در سازمان دانش‌آموزی تقویت ساحت اجتماعی دانش‌آموزان است

سید حسن فاضل، مدیر سازمان دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با پانا در خصوص هدف برگزاری برنامه در سازمان دانش آموزی گفت: هدف از برگزاری برنامه در سازمان دانش آموزی تقویت ساحت اجتماعی دانش آموزان است.

وی افزود: ما با در نظر گرفتن اهداف کلی، در نظر داریم دانش آموزان را با ساحت های موجود در سند تحول آشنا کنیم.

فاضل به برنامه های در حال اجرا اشاره کرد و گفت: برای اینکه در فصل تابستان دانش آموزان اوقات فراغت خود را به درستی سپری کنند کلاس های اوقات فراغت در نظر گرفته شده است، در ۱۰ منطقه استان ۱۷ پایگاه اوقات فراغت وجود دارد که برخی از مناطق فعالیت های خود را به خوبی انجام می‌دهند.

سید حسن فاضل ادامه داد: ما در سازمان دانش آموزی فعالیت ها را برای اعزام دانش آموزان به پیش اردوی ملی به خوبی انجام می‌دهیم، متاسفانه بدلیل پررنگ شدن ویروس کرونا و کمبود اعتبارات، دانش آموزان کمتری به برنامه پیش اردوی ملی دعوت شده اند، اما خوشبختانه برنامه پیش اردوی ملی را کاملا تعطیل نکردیم و اردوهای تشکیلاتی در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: پیش اردوی ملی دانش آموزان پسر ۲۳ مرداد و پیش اردوی ملی دانش آموزان دختر ۲۴ مرداد برگزار شده است و از هفته آینده کلاس های خبرنگاری برگزار می‌شود، در حال حاضر در حال مشخص کردن سهمیه مناطق هستیم، از هفته آینده دانش آموزان از سراسر استان به سازمان دانش آموزی اعزام می شوند تا از آموزش خبرنگاری استفاده کنند، چون خبرنگاری پانا یکی از مهمترین اولویت های سازمان دانش آموزی است و دانش آموزان هم از خبرگزاری پانا استقبال می‌کنند، بر این اساس قصد داریم در همه شهرستان های استان خبرنگار فعال داشته باشیم.

فاضل اظهار کرد: پس از اتمام برنامه پیش اردوی ملی، طبق سهمیه ای که برای استان تعیین شده است دانش آموزان برتر تشکیلاتی توسط مدرسان و هیئت داوران انتخاب و به اردوی ملی که به صورت قطبی در اصفهان برگزار می شود اعزام خواهند شد.

وی زمان برگزاری اردوی ملی را برای پسران از یک شهریور و برای دختران از ۶ شهریور اعلام کرد.

مدیر سازمان دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری در پایان گفت: با وجود تمامی مشکلاتی که وجود دارد از جمله شیوع دوباره کرونا، کمبود اعتبارات و فضای فیزیکی مناسب برای اجرای برنامه ها، باز هم با حمایت های مدیر کل آموزش و پرورش استان و همکاری‌های مربیان و مدرسان سازمان دانش آموزی امیدواریم ۲۱ نفر دانش آموز پسر و ۲۱ نفر دانش آموز دختر منتخب استان ما در اردوی ملی افتخارآفرین باشند.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه آقابابایی بنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار