سرپرست سازمان دانش‌آموزی خراسان‌شمالی:

تربیت ساحت اجتماعی دانش‌آموزان، یکی از ارکان اصلی سازمان دانش‌آموزی است

بجنورد(پانا) - سرپرست سازمان دانش‌آموزی استان خراسان‌شمالی اظهار کرد تربیت ساحت اجتماعی دانش‌آموزان یکی از ارکان اصلی این سازمان است.

کد مطلب: ۱۳۰۲۷۶۰
لینک کوتاه کپی شد
تربیت ساحت اجتماعی دانش‌آموزان، یکی  از ارکان اصلی سازمان دانش‌آموزی است

حسین کنعانی در دیدار با دانش آموزان پسر شرکت کننده در پیش اردوی ملی گفت: هدف از برگزاری برنامه های پیشتازان و اردوهای ملی این سازمان تربیت تمام ساحتی دانش آموزان بر اساس سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب است.

کنعانی افزود: ما با در نظر گرفتن اهداف کلی، در نظر داریم دانش آموزان را با ساحت های موجود در سند تحول آشنا کنیم.
حسین کنعانی با اشاره به اهداف برگزاری اردوی ملی پیشتازان گفت: هدف اصلی برگزاری اردوهای ملی آموزش مهارت های زندگی، اجتماعی و مدیریت شرایط سخت و بحرانی است.

وی افزود: پس از اتمام برنامه پیش اردوی ملی، طبق سهمیه ای که برای استان تعیین شده است دانش آموزان برتر تشکیلاتی توسط مدرسان و هیئت داوران انتخاب و به اردوی ملی که به صورت قطبی در شهر خان ببین استان گلستان برگزار می شود اعزام خواهند شد.

مدیر سازمان دانش آموزی خراسان شمالی در پایان ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای دانش آموزان شرکت کننده در اردو گفت: با وجود تمامی مشکلاتی که وجود دارد از جمله شیوع دوباره کرونا، کمبود اعتبارات و فضای فیزیکی مناسب برای اجرای برنامه ها، باز هم با حمایت های مدیرکل آموزش و پرورش استان و همکاری‌های مربیان و مدرسان سازمان دانش آموزی امیدواریم دانش آموزان منتخب استان ما در اردوی ملی افتخارآفرین باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار