شمخانی: قانون اقدام راهبردی نقش موثری در تقویت توان مذاکراتی ایران داشته است

تهران (پانا) - دبیر شورای عالی امنیت ملی با تاکید بر نقش موثر قانون اقدام راهبردی در تقویت توان مذاکراتی ایران، گفت قانون اقدام راهبردی نقش موثری در تقویت توان مذاکراتی جمهوری اسلامی ایران با توجه به پشتوانه فنی که فراهم کرد، داشته است.

کد مطلب: ۱۳۰۲۲۶۷
لینک کوتاه کپی شد
شمخانی: قانون اقدام راهبردی نقش موثری در تقویت توان مذاکراتی ایران داشته است

به گزارش خانه ملت، علی شمخانی در گفت‌وگویی در خصوص نشست مشترک امروز مجلس با مقامات و مسئولان دخیل در موضوع مذاکرات هسته‌ای، گفت: مجلس قانون و مصوبه‌ای تحت قانون اقدام راهبردی دارد که خیلی در تقویت توان مذاکراتی جمهوری اسلامی ایران با توجه به پشتوانه فنی که فراهم کرد، داشته است. در این قانون وظیفه‌ای برای دو کمیسیون تخصصی خود یعنی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و انرژی ترسیم کرده است که در صورت توافق، گزارش اقدامات انجام گرفته به مجلس داده می‌شود.

دبیر شورای عالی امنیت ملی در ادامه اظهار کرد: در طول مذاکرات رایزنی‌ها و تبادل اطلاعات به شکل برگزاری جلسات، شفاهی یا حتی مکتوب با کمیسیون‌ها و صحن مجلس صورت گرفته است، امروز هم برای اولین بار نشستی به صورت غیرعلنی برگزار شد که به نظر جلسه خیلی خوبی بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شورای عالی امنیت ملی قرار نیست مصوبه‌ای در این زمینه داشته باشد، شورای عالی امنیت ملی توافق را بررسی و آن را باید به تصویب خود برساند سپس گزارش به مجلس می‌آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار