شاخص‌های توزیع امکانات در اردبیل باید به‌درستی احصا شود

اردبیل (پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت شاخص‌های مربوط به توزیع امکانات از جمله مدارس و بهداشت و سرانه فضای ورزشی به درستی احصا شود.

کد مطلب: ۱۳۰۲۱۹۰
لینک کوتاه کپی شد
شاخص‌های توزیع امکانات در اردبیل باید به‌درستی احصا شود

سیدکمال‌الدین میرجعفریان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل درنشست با نماینده نهاد ریاست جمهوری در اجرای طرح محرومیت‌زدایی و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط دراستان با بیان اینکه احصای شاخص‌های مربوط به توزیع امکانات در استان اردبیل یک ضرورت است، گفت: شاخص‌های مربوط به توزیع امکانات از جمله مدارس و بهداشت و سرانه فضای ورزشی به درستی تعیین نشده و در این راستا استخراج فضا‌های واقعی و احصای نیازمندی‌ها یک ضرورت است.

وی تصریح کرد گفت: روند اجرا و تخصیص منابع اعتباری پروژه‌های محرومیت‌زدایی مورد بررسی قرار گرفته و باید با احصای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در حاشیه شهر‌ها و روستا‌ها برای تأمین منابع و کمک به تکمیل این پروژه‌ها تلاش شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با بیان اینکه احصای شاخص‌های مربوط به توزیع امکانات در استان اردبیل یک ضرورت است، گفت: شاخص‌های مربوط به توزیع امکانات از جمله مدارس و بهداشت و سرانه فضای ورزشی به درستی تعیین نشده و در این راستا استخراج فضا‌های واقعی و احصای نیازمندی‌ها یک ضرورت است.

میرجعفریان ادامه داد: همچنین استخراج سرانه واقعی فضا‌های مختلف از جمله ورزشی، آموزشی و بهداشتی در استان اردبیل نیز در تصمیم‌گیری مناسب و اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه زمان تکمیل پروژه‌های محرومیت‌زدایی هدف‌گذاری شود، افزود: تلاش می‌شود با پیگیری و سرعت‌بخشی به روند اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی و همچنین استفاده از ظرفیت‌های اعتباری برای اجرای طرح‌های آبخیزداری، این طرح‌ها تکمیل و در اختیار مردم قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل بیان کرد: لازم است با اولویت‌بخشی به تخصیص اعتبار پروژه‌های نیمه‌تمام و اجرای این پروژه‌ها، برای تکمیل آن‌ها تا هفته دولت و یا دهه فجر هدف‌گذاری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار