مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نیشابور:

آزادگان جاماندگان از شهدا و صابران عالم امروزند

نیشابور (پانا) - مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور به‌مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۲۱۸۶
لینک کوتاه کپی شد
آزادگان جاماندگان از شهدا و صابران عالم امروزند

به گزارش روابط عمومی نیروی مقاومت سپاه نیشابور، متن این پیام به شرح ذیل است.

بسمه تعالی

«آزادگان سرافراز، ما به شما افتخار می کنیم

آزادگان در آسمان‌ها و عندالله شناخته شده تر هستند تا پیش زمینیان چون آنها دوشادوش شهیدان در خط مقدم حضور جانانه داشتند و در مقابل دشمن بعثی جانانه ایستادند و خدا شاهد این ماجرا بود.

در دوران طولانی اسارت زیر شکنجه ها و دد منشی های بعثی ها که مانند شمر و ابن سعد و یزیدیان وحشی‌گری کردند آنها مقاومت کردند.
در دوران اسارت زینب وار هجمه‌ها و عملیات های روانی دشمن را شنیدند و دیدند و در راه شان ثابت قدم ماندند.
زیر سخت ترین شکنجه های گرگ صفتان سفاک برای حفظ اندیشه انقلاب اسلامی اسلام ناب محمدی (ص) و مسیر صبوری علوی و شهادت گونه حسینی با هم متحد بودند و ذره‌ای کوتاه نیامدند.

بسیاری از لحظات سخت را تحمل کردند و حتی با دوستان نزدیک خود در میان نگذاشتند و فقط و فقط با خداوند معامله کردند و برای تاب آوری خود از ائمه اطهار علیهم السلام مدد گرفتند و این ارتباط و خلوص عندالله تا ابد ماندگار است.
عامل افتخار بشریت میزان صبوری و تاب‌آوری آزادگان و دیدن رنج ها اسارت و جدا شدن از رفقای عزیز شهیدشان و سپس سکوتشان و حفظ اسرار اسارت به خاطر اندیشه خالص و الهی در عالم مثال زدنی است برای نوشتن و کشف راز های اینگونه انسانهای آزاده بسیار باید اندیشید و فقط می‌توان گفت آزادگان جاماندگان از شهدا و صابران عالم امروزند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار