مدیر آموزش و پرورش ملارد:

وظیفه خبرنگار، مطالعه و تحقیق برای انجام درست جهاد تبیین است

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد در آیین تجلیل از فعالان خبرگزاری پانا، وظیفه اصلی خبرنگار را مطالعه، جست‌وجو و تحقیق برای ایفای درست جهاد تبیین و روشنگری دانست.

کد مطلب: ۱۳۰۱۶۴۷
لینک کوتاه کپی شد
وظیفه خبرنگار، مطالعه و  تحقیق برای انجام درست جهاد تبیین است

سعید تیموری‌راد، مدیر آموزش و پرورش ملارد در آیین تجلیل از فعالان خبرگزاری پانا این منطقه، بیان کرد: خبرنگاران بسیاری جان خود را در راه روشن کردن حقیقت و بیان آن فدا کردند و براستی خبرنگاری، لازمه جستجو، تلاش مضاعف و تحقیق است.

وی ادامه داد: خبرنگاران با قلم و روشنگری خود، با ظلم و ستم مبارزه می‌کنند و حقایق تلخ مربوط به آن را برای مردم منعکس می‌کنند.

این مقام مسئول افزود: پرسشگری از مقتضیات شغل خبرنگاری است و خبرنگاران دانش‌آموز، لازم است با مطالعه در زندگی و راه و روش شهیدان رسانه، چون شهید آوینی و شهید صارمی، الگویی مناسب برای فعالیت خود داشته باشند.

همچنین، رضا حضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد ضمن قدردانی از تلاش‌های صادقانه دانش‌آموزان خبرنگار پانا، تصریح کرد: جهاد تبیین از صدر اسلام وجود داشته و وقایع عاشورا هم از طریق روایت‌گری امام سجاد(ع) و حضرت زینب (س)، نسل به نسل به ما منتقل شده و این اهمیت رسانه و خبرنگاری را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: خبرگزاری پانا، یار و مددکار مجموعه آموزش و پرورش است و اتفاقات مثبت و موفقیت‌های این نهاد را منعکس می‌کند که کاری بسیار ارزنده است. حضور دانش‌آموزان در این عرصه، باعث آگاهی اجتماعی آن‌ها شده و دانش‌آموزانی خودباور، مستقل و آگاه را به جامعه معرفی می‌کند.

در این مراسم از خبرنگاران برتر شهرستان ملارد و دانش‌آموزان فعال خبرگزاری پانا تقدیر شد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار