مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد:

شعار دولت عدالت فرهنگی است

بهاباد (پانا) - مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از ساخت مجتمع فرهنگی هنری برای شهرستان‌های بهاباد، مروست و ابرکوه خبر داد و گفت شعار دولت در بحث فرهنگ، عدالت فرهنگی است که امید است این شعار تحقق پیدا کند .

کد مطلب: ۱۳۰۱۴۷۶
لینک کوتاه کپی شد
شعار دولت عدالت فرهنگی است

احسان عابدی درنشست اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه بهاباد که با حضور اصحاب فرهنگ و هنر این شهرستان برگزار شد، در سخنانی با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش با بیان اینکه خط مشی، برنامه و رویکردهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اولین بار در حکم مدیران کل در 11 بند نگاشته شده است و همین ها مبنای سیاست گذاری ها و فعالیت های ما است، عنوان کرد: هدایت، حمایت و نظارت بر فعالیت های فرهنگی، هنری و رسانه ای کشور سه ماموریت مهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که در دستور کار قرار دارد.

وی بیان کرد: تمام سعی متولیان فرهنگ و هنر استان این است که عدالت فرهنگی در این استان رعایت شود، نگاه ما در آینده نسبت به شهرستانها بویژه بهاباد بیشتر خواهد بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد اضافه کرد: داشتن توانمندی برای خلق هنر و به تصویر در آوردن خوبی‌ها لطف الهی است که هنرمندان باید شکرگذار آن باشند و تلاش داریم با اجرای برنامه های مختلف بتوانیم علاوه بر حمایت، قدردان زحمات آنان باشیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همچنین از ساخت مجتمع فرهنگی هنری برای شهرستانهای بهاباد، مروست و ابرکوه خبر داد و گفت: امیدواریم ساخت این مجتمع‌ها با مشارکت مسئولان شهرستان و پیگیری استان ظرف مدت یک‌سال ساخته شود تا انجمن های فرهنگی هنری از لحاظ جا و مکان مشکلی نداشته باشند.

وی بیان کرد: دغدغه ها و مطالبات هنرمندان شهرستان را شنیدیم و امیدواریم با آنچه در توان داریم بتوانیم مشکلات این قشر زحمت کش از جامعه هنری کشور را برطرف کنیم.

هنرمندان در ادامه از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد خواستند تا نسبت به مطالبات و احقاق حق هنرمندان شهرستان بهاباد به تلاش مضاعف کند.

در این دیدار اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه و مسئولان انجمن های هنری بهاباد درباره فعالیت‌های انجمن‌های هنری و فرهنگی مسائل و مشکلات خود را با مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد در میان گذاشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار