اعزام موی‌تای‌کاران جوان ایران به مسابقات جهانی مالزی

تهران (پانا) - تیم موی‌تای جوانان ایران به‌منظور شرکت در مسابقات جهانی مالزی، عازم کوالالامپور شد.

کد مطلب: ۱۳۰۱۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد
اعزام موی‌تای‌کاران جوان ایران به مسابقات جهانی مالزی

مسابقات قهرمانی موی تای جوانان جهان از روز چهارشنبه ۱۸ مرداد ماه به میزبانی کشور مالزی آغاز شده و تا ۳۰ ماه جاری ادامه دارد. در این پیکارها بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۱۰۰ کشور جهان با یکدیگر رقابت می‌کنند. تیم موی تای جوانان ایران متشکل از ۳۴ ورزشکار دختر و پسر جهت حضور در این رقابت‌ها شب گذشته، تهران را به مقصد کوالالامپور ترک کرد.

جواد نصیری نماینده IFMA در ایران و نایب رئیس فدراسیون آسیایی موی تای به همراه کاروان ایران در این سفر حضور دارد.

این تیم با ترکیب ارشیا ماشاباوجی، محمدعلی مظاهری، سهیل مزرعاوی، محمدپارسا عبدالحسینی، مختار فرج الله، در رده سنی ۱۰ تا ۱۱ سال، سید آرشام حسینی، امیررضا اکبری، محمدپارسا لطفی و عباس دیلمی در رده سنی ۱۳-۱۲ سال، امیرمحمد رستمی شوربا خورلو، پارسا قبادی و امیرمحمد خسروی در رده سنی ۱۵-۱۴ سال، محمدصادق حسینی، بشیر مزرعاوی، حمیدرضا کیوان فر و حسین فراهانی در رده سنی ۱۷-۱۶ سال در بخش پسران به این دوره از مسابقات اعزام شد.

در بخش دختران نیز حنانه شعبانی، سارا سرداری و دینا کچوئی در رده سنی ۱۳-۱۲ سال، مهدیس دلقندی، هانیه توکلی، ستاره مرشدی، زهرا بارانی زاده، آیلار علیزاده و ساره پورقاسم در رده سنی ۱۵-۱۴ سال، صدف سادات موسوی، فاطمه ممانی، آتنا کاشانی، بهاره عرب، فاطمه سعیدی فر، سوگند طابعی و عاطفه رحیمی در رده سنی ۱۷-۱۶ سال در این مسابقات حضور خواهند داشت.

محدثه فولادی در وزن ۴۵- کیلو و پریماه قاسمیان در وزن ۶۷- کیلوگرم رده بزرگسالان، به عنوان نمایندگان کشورمان در بخش مسابقات جایزه بزرگ باشگاه‌های جهان حضور خواهند داشت.

هدایت تیم کشورمان در این مسابقات در بخش پسران برعهده هادی محمدزاده، مجید خواجوند نیک، سجاد حیدری، امیر نجفی و وحید علیزاده به عنوان مربی است. محمدزاده علاوه بر مربیگری، وظیفه سرپرستی این بخش را نیز برعهده دارد.

در بخش بانوان نیز مستانه سیف آبادی علاوه بر سرپرستی، به عنوان سرمربی و معصومه نقیب خلق به عنوان مربی بدنساز، این تیم را همراهی می‌کنند. بهزاد رخنه و سمیرا داوری، داوران اعزامی کشورمان به این دوره از رقابت‌ها هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار