زهرا هاشم‌زاده*

اسرائیل باید از سایه خودش هم واهمه داشته باشد

اسرائیل امروز، همانند شمر 1400 سال پیش، گمان می‌کند با گرفتن جان مظلوم و هم‌پیمان شدن با یزید زمانه می‌تواند بقای خویش را تضمین کند فارغ از اینکه جوشش خون مظلومان سبب فروپاشی حکومت خودساخته آنان خواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۰۰۸۹۹
لینک کوتاه کپی شد
اسرائیل باید از سایه خودش هم واهمه داشته باشد

جنایاتی که رژیم صهیونیستی حدود 7 دهه اخیر به مردم مظلوم فلسطین روا داشته، برای همگان آشکار است؛ مصادف بودن جنایت اخیر این رژیم با ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع)، سبب به خروش آمدن مسلمانان جهان به‌ویژه ایرانیان شده است؛ خون کودکان مظلومی چون «آلا عبدالله‌قدوم» که همانند کودکان مظلوم بنی‌هاشم به دست یزدیان زمان ریخته شد تلنگری برای همگان به‌ویژه دانش‌آموزان ایران بود تا با شرکت در پویش «به کدامین گناه» از خون به ناحق ریخته شده مردم مظلوم فلسطین پاسداری و حمایت کنند.

اسرائیل تنها راه دست یافتن به بقا را کشتن مردم مظلوم فلسطین می‌داند؛ غافل از اینکه شمر در 1400 سال پیش این راه اشتباه را پیمود و حاصلی جز فنا و بدنامی برای خود به جا نگذاشت؛ خون مردم مظلوم فلسطین همانند موج دریایی خروشان حکومت اشغال‌گر صهیونیستی را در بر خواهد گرفت و با کمک خداوند، مسلمانان جهان در مسجدالاقصی به نماز خواهند ایستاد.

همان‌طور که خداوند بیان کرده، ریختن خون‌ بی‌گناهان بی‌جواب نمی‌ماند؛ بنابراین خداوند با عدالت خود پاسخی دندان‌شکن به رژیم صهیونیستی خواهد داد؛ علاوه بر آن مردم مسلمان جهان با حمایت‌های خود از مردم مظلوم فلسطین، قدمی در راستای آزادسازی قدس خواهند برداشت.

پیروزی نزدیک است؛ اسرائیل از همین لحظه به بعد باید از سایه خویش واهمه داشته باشد، زیرا وحدت و همبستگی جوامع اسلامی، سبب فروپاشی حکومت اشغال‌گر اسرائیل خواهد شد.

دانش‌آموز خبرنگار*

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار