برگزاری نشست خبری برگزاری مسابقات ورزشی دانش‌آموزان سراسر کشور

شهرکرد(پانا) -نشست خبری معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری با موضوع برگزاری مسابقات شطرنج و دو و میدانی دانش‌آموزان دختر و پسر کشور برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۰۰۷۱۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست خبری برگزاری مسابقات ورزشی دانش‌آموزان سراسر کشور

فخرالدین اسدی، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری در این نشست خبری از آمادگی کامل این استان جهت برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر و پسر دوره متوسطه اول سراسر کشور در شهرکرد خبر داد و به سئوالات خبرنگاران در این خصوص پاسخ گفت.

وی گفت: سی و دومین دورهٔ مسابقات ورزشی دختران و سی و هشتمین دوره مسابقات ورزشی پسران سراسر کشور در دو محور شطرنج و دو و میدانی به یاد شهید سلیمانی و شهید علیرضا شمسی پور از تاریخ ۲۲ الی ۲۷ مردادماه ویژه پسران و از تاریخ ۳۰ مرداد الی ۴ شهریورماه ۱۴۰۱ در مجموعه ورزشی شهدای دانش آموز برگزار می شود.

اسدی افزود: شرایط و فضای کافی برای حضور خبرنگاران و فعالان رسانه جهت پوشش خبری این دوره از مسابقات در مجموعه ورزشی شهدای دانش آموز تدارک دیده شده است و خبرنگاران عزیز می توانند با خیالی آسوده اخبار و رویدادهای ورزشی را در این دوره از مسابقات پوشش دهند.

این نشست خبری با حضور افشین امیریان مدیر کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری و فخرالدین اسدی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان و جمعی از خبرنگاران خبرگزاری های مختلف برگزار شد.

خبرنگار دانش آموز: ابوالفضل آذری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار