فراهم شدن امکان استقرار خبرنگاران در مهران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، گفت: با توجه با شرایط حاکم بر شهر مهران در ایام اربعین حسینی، زمینه استقرار محدود تعدادی از خبرنگاران رسانه‌های گروهی در شهر مهران فراهم‌شده است.

کد مطلب: ۶۷۸۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان ایلام،علی محمدنیاکان، مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، اظهار کرد: اربعین حسینی یک فرصت و نعمت بزرگ برای مردم و استان ایلام است.

وی، بابیان اینکه امروز مهران قدمگاه زوار و دروازه ورود به عتبات عالیات است، یادآور شد: در ایام اربعین حسینی لحظه‌های ناب و صحنه‌های بی‌بدیلی از عشق و ارادت مردم و زوار حسینی به ائمه اطهار (ع) به‌ویژه سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) روی می‌دهد که باید این صحنه‌ها ثبت و ضبط شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، یادآور شد: اصحاب رسانه و مطبوعات استان نقش مهمی در راستای انعکاس و ثبت این لحظات و صحنه‌های دلدادگی و شور اشتیاق زوار حسینی و همچنین خدمتگزاری مردم و مسئولان استان در راستای خدمت به زوار بر عهده‌دارند.

محمدنیاکان، تصریح کرد: ازآنجاکه فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز خود را خادم مردم، زوار حسینی و اصحاب رسانه و مطبوعات می‌داند بر اساس تلاش‌های صورت گرفته در حد توان، شرایط لازم در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهران در راستای استقرار و اسکان خبرنگاران رسانه‌های گروهی در حد محدود 5 نفر فراهم‌شده است.

وی، بابیان اینکه شرایط حاکم بر شهر مهران با توجه به استقبال مردم و زوار حسینی از پایانه بین‌المللی مرز مهران و ازدحام جمعیت اجازه خدمتگزاری بیشتر را به اصحاب رسانه و مطبوعات استان نمی‌دهد، یادآور شد: اینترنت، اسکان، سیستم رایانه‌ای در حد محدود و استقرار خبرنگاران در این ایام از طریق اداره ارشاد اسلامی مهران تأمین خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: از اینکه امکانات و شرایط ایام اربعین حسینی اجازه خدمتگزاری بیشتر و بهتر به اصحاب رسانه و مطبوعات استان را در این ایام نمی‌دهد پوزش می‌طلبیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار