معافیت معادن دانه‌بندی شن و ماسه از محدودیت شعاع ۱۲۰ کیلومتری تهران

تهران (پانا) - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران از معافیت معادن دانه‌بندی شن و ماسه از محدودیت شعاع ۱۲۰ کیلومتری تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۰۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد
معافیت معادن دانه‌بندی شن و ماسه از محدودیت شعاع ۱۲۰ کیلومتری تهران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛حشمت اله عسگری در بازدید از معادن غرب استان تهران اظهار داشت: با توجه به فرصت های نسبی موجود در بخش معدن و لزوم تنوع بخشیدن به اقتصاد کشور در جهت کاهش وابستگی به نفت و رشد صادرات غیرنفتی ارتقای جایگاه بخش معدن در اقتصاد استان ضروری است.

وی در ادامه افزود: معادن تامین کننده مواد اولیه موردنیاز بسیاری از صنایع بوده و در امر خودکفایی صنعتی، ایجاد اشتغال مولد و افزایش تولید ناخالص ملی و همچنین درآمد سرانه نقش بسزایی دارد.

معاون استاندار تهران عنوان کرد: با پیگیری های مدیریت استان و تصویب هیات دولت دانه بندی شن و ماسه از محدودیت شعاع ۱۲۰ کیلومتری استان معاف شده و این فرصت مناسبی جهت توسعه و رونق این بخش در چارچوب ملاحظات زیست محیطی می باشد.

عسگری تامین ماشین آلات معدنی را یکی از دغدغه های تولیدکنندگان این بخش دانست و گفت: تامین و تسهیل دسترسی معدن کاران به ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز در دستور کار مدیریت استان قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار