رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز خبر داد:

حضور 18 دانش‌آموز دختر با نیازهای ویژه در مسابقات کشوری دو و میدانی

کرج (پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرز از اعزام اولین تیم دانش‌آموزان دختر با نیازهای ویژه استان به بیست و دومین دوره مسابقات کشوری در رشته‌های دو و میدانی (سندرم و کم‌توان ذهنی) و تنیس روی میز با آسیب شنوایی‌ به میزبانی استان فارس خبرداد.

کد مطلب: ۱۳۰۰۵۴۳
لینک کوتاه کپی شد
حضور 18 دانش‌آموز دختر با نیازهای ویژه در مسابقات کشوری دو و میدانی

عباس کشاورز، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرز گفت: 18 نفر از دانش آموزان دختر با نیازهای ویژه به همراه سرپرستان و مربیان اعزامی در قالب 3 تیم در رشته های دو و میدانی( سندرم دان)و دومیدانی (کم توان ذهنی ) و تنیس روی میز( با آسیب شنوایی ) در بیست و دومین دوره مسابقات کشوری به رقابت می پردازند.

وی اضافه کرد: تیم دختران استان البرز در این مسابقات که از 19 تا 24 مرداد ماه به میزبانی استان فارس شهر شیراز برگزار می شود، به رقابت می پردازند.

کشاورز تصریح کرد: دانش آموزان عزیز با نیاز های ویژه استان با آمادگی جسمی و روحی بالا در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت و امیدواریم شاهد درخشش تیم اعزامی در این دوره از رقابت‌ها باشیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرز یادآوری کرد: در بیست و دومین دوره مسابقات ورزشی کشوری که در استان فارس و مشهد مقدس برگزار شده است، طبق دستورالعمل سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور 55 دانش آموز دختر و پسر با نیازهای ویژه از استان البرز در مسابقات ورزشی شرکت می کنند.

کشاورز افزود: این دوره ازمسابقات پس از دو سال به صورت حضوری و با تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی آغاز شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار