‌تقویم سالیانه فدراسیون وزنه‌برداری به‌روزرسانی شد

تهران (پانا) - پس از تغییر و تحولات مدیریتی در فدراسیون وزنه‌برداری، تقویم سالانه رویدادهای این رشته نیز دست‌خوش برخی تغییرات و به‌روزرسانی شد.

کد مطلب: ۱۳۰۰۲۲۸
لینک کوتاه کپی شد
‌تقویم سالیانه فدراسیون وزنه‌برداری به‌روزرسانی شد

فدراسیون وزنه‌برداری تقویم سالانه رویدادهای مختلف وزنه‌برداری را با در نظر گرفتن یک برنامه جامع برای استعدادیابی و برگزاری اردوها و مسابقات تمام رده‌های سنی از نوجوانان تا پیشکسوتان و همچنین برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی، به‌روزرسانی، تدوین و منتشر کرد.

بر این اساس ۱۵ مسابقه داخلی برای رده‌های سنی مختلف در دو گروه آقایان و بانوان، ۴ اعزام بین‌المللی، چهار سمینار سراسری، ۶ دوره آموزشی برای داوران و مربیان و ۸ ماه برگزاری مستمر اردوهای تیم ملی و همزمان فعالیت کمیته استعدادیابی، مهمترین سرفصل‌های این تقویم سالیانه است.

در تقویم سال ۱۴۰۱، برای نخستین بار پس از چندین سال وقفه، شاهد برگزاری مسابقات قهرمانی کشور آقایان و بانوان و همینطور پیشکسوتان هستیم ضمن اینکه برای نخستین بار لیگ وزنه‌برداری مناطق، برای رده سنی نوجوانان و جوانان دختر و پسر برگزار می‌شود. در ۸ ماه منتهی به پایان سال ۴ اعزام برون مرزی به مسابقات بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی (ترکیه)، قهرمانی بزرگسالان آسیا (بحرین)، قهرمانی بزرگسالان جهان (کلمبیا) و مسابقات قهرمانی پیشکسوتان جهان (آمریکا)، در دستور کار قرار دارد.

طبق این تقویم مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور در بخش آقایان در ماه‌های آبان، دی و بهمن برگزار خواهد شد و لیگ بانوان و رده‌های سنی نوجوانان و جوانان در قالب مناطق پنجگانه و در دو مرحله در مهر و دی برگزار می‌شود.

از مهمترین نقاط قوت تقویم جدید فدراسیون، برگزاری سمینار رؤسای هیأت‌ها، سمینار سراسری داوران، سمینار اصول مربیگری و سمینار روانشناسی ورزشی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار