امام جمعه، کاشمر:

فردی تخلفی انجام داد، بایستی محبت‌آمیزبه او تذکر دهیم

کاشمر(پانا)- امام جمعه شهرستان کاشمر گفت اگر می‌بینید مردم یا مسئولین تخلفی را انجام می‌دهند بایستی به آنها با محبت تذکر دهید و بدی‌های آن کار را به آنها گوشزد کنید.

کد مطلب: ۱۲۹۹۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد
فردی تخلفی انجام داد، بایستی محبت‌آمیزبه او تذکر دهیم

حجت السلام و المسلمین جواد طاهری ضمن تسلیت ایام ماه محرم در خطبه دوم نماز جمعه گفت: هیچکدام از مناسبت ها به اندازه مسئله و داغ سنگین تاسوعا و عاشورای حسینی نیست.

وی با اشاره به سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، تصریح کرد: لازم است که تبلیغات ما به صورت هماهنگ پیش برود، هماهنگ بودن مسئولین، مردم و هیئت ها با یکدیگر، قدرت ساز است، زمانی قدرت تولید می کنیم که با یکدیگر باشیم.

همچنین امام جمعه شهرستان کاشمر در ادامه با اشاره به هفته امر به معروف و نهی از منکر، اذعان کرد؛ مهمترین هدف امام حسین(ع) امر به معروف و نهی از منکر است. مردم بی تفاوت، انسان های خوبی نیستند بخاطر اینکه وقتی بی تفاوت باشیم از داخل خودمان افرادی دنیا طلب و گرفتار می آیند و زمام امور را به دست می گیرند و به تدریج ما را نابود می کنند، اگر می بینید مردم یا مسئولین تخلفی را انجام می دهند بایستی به آنها با محبت آمیزی تذکر دهید و بدی های آن کار را به آنها گوشزد کنید حتی‌ اکثر مردم غالباً تذکر دلسوزانه و مخلصانه را می پذیرند، و اگر توسط دیگران تکرار شود اثر مثبت بیشتری دارد.

مداحان در ماه محرم بیشتر مقتل خوانی کنند

طاهری در ادامه افزود: دسته روی ها و عزاداری ها خیلی ارزشمند است و شکوه دارد، اما نباید اسباب آزار دیگران را فراهم نکنیم و مردم بایستی تا می توانند به صورت مستند عزاداری کنند و همچنین ذاکران و مداحان مستند روضه بخوانند و تا جایی که امکان اش است، مقتل خوانی کنند.

خبرنگار دانش آموز: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار