احد آزادی‌خواه در گفت‌وگو با پانا:

اقدامات سازمان دانش‌آموزی در مهارت‌آموزی و پرورش استعدادهای دانش‌آموزان بسیار ارزشمند است

سازمان دانش‌آموزی باروری بهتری نسبت به قبل دارد/ پیوند نیازهای جامعه و ایده‌های دانش‌آموزان و حمایت سازمان‌های هدایتگر مانند سازمان دانش‌آموزی از این اتفاق، پیشرفت چشمگیری را رقم خواهد زد

تهران (پانا) - نماینده مردم ملایر و عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سازمان دانش‌آموزی باروری بهتری نسبت به قبل دارد گفت اقدامات سازمان دانش‌آموزی برای مهارت‌آموزی و پرورش استعدادهای دانش‌آموزان و تبدیل ظرفیت‌های بالقوه آن‌ها به حالت بالفعل در حوزه‌های مختلف اجتماعی، تربیتی، علمی و ... بسیار ارزشمند است.

کد مطلب: ۱۲۹۸۹۳۵
لینک کوتاه کپی شد
اقدامات سازمان دانش‌آموزی در مهارت‌آموزی و پرورش استعدادهای دانش‌آموزان بسیار ارزشمند است

حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه در گفت‌وگو با پانا درباره اهمیت جایگاه و نقش سازمان دانش‌آموزی در پرورش استعدادهای دانش‌آموزی، اظهار کرد: «مقام معظم رهبری امسال را به تولید دانش‌بنیان امر فرموده‌اند و تولیدات ما باید مبتنی شرکت‌های دانش‌بنیان، مراکز رشد و خانه‌های خلاق باشد.»

وی ادامه داد: «ایده‌هایی که دانش‌آموزان ما در مقاطع دانش‌آموزی دارند و نیازهایی که در جامعه وجود دارد اگر اینها پیوند بخورد، ایده‌ها تجاری‌سازی و ثبت شود و مجموعه‌های هدایت‌گر و حامی به مانند سازمان دانش‌آموزی که یک مجموعه دانش‌آموزی محض است، از آن‌ها حمایت کنند، پیشرفت چشمگیری اتفاق خواهد افتاد.»

نماینده مردم ملایر در خانه ملت، تصریح کرد: «یکی از وظایف سازمان دانش‌آموزی همین است که از بین دانش‌آموزان استعدادیابی کند و ایده‌ها و خلاقیت‌های آن‌ها، تبدیل به کالا و تجاری‌سازی شود، این یعنی دانش‌آموز ما حداقل یک دهه جلو افتاده است، یعنی کاری که باید در آزمایشگاه‌های مقاطع تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌ها انجام می‌شد در دبیرستان‌ها انجام شده است و از این طریق هم سرعت پیشرفت علم در جامعه بالا خواهد رفت، هم امید و انگیزه در کشور ایجاد خواهد شد. اما مهم‌تر از این‌ها نگهداشت مغزهاست. یعنی فرار مغزها به فراز مغزها تبدیل خواهد شد و اگر این مهم اتفاق بیافتد، کار ارزشمندی خواهد بود.»

آزادی‌خواه در پایان گفت: «کاری که سازمان دانش‌آموزی برای مهارت‌آموزی و پرورش استعدادهای دانش‌آموزان انجام می‌دهد و ظرفیت‌های بالقوه دانش‌آموزان به حالت بالفعل تبدیل می‌کند در حوزه‌های مختلف اجتماعی، تربیتی، علمی و ... بسیار ارزشمند است. سازمان دانش‌آموزی اکنون باروری بهتری نسبت به قبل دارد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار