معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان؛

۲۴ پایگاه انتخاب رشته در استان هرمزگان آغاز به کار می‌کند

هرمزگان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان از آغاز به کار ۲۴ پایگاه انتخاب رشته در استان از روز جمعه همزمان با انتشار دفترچه خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۸۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد
۲۴ پایگاه انتخاب رشته در استان هرمزگان آغاز به کار می‌کند

محمود غیبی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به کیفیت خدمات ارائه شده در این پایگاه ها افزود: این پایگاه به علت اینکه متعلق به آمورش و پرورش است، ضمن ارائه خدمات حرفه ای، تعرفه مناسب و دولتی دریافت می کند.

وی در ادامه از داوطلبان و خانواده آنان خواست تا ضمن حفظ آرامش خود با مشورت مشاوران متخصص و در نظر گرفتن تمام جوانب، انتخابی کنند که متناسب با ویژگی های شخصیتی، توانایی، علاقه، ارزش های فردی آینده شغلی آنان باشد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان عنوان کرد: در این پایگاه ها اطلاعات کامل به داوطلبان ارائه می‌شود تا با آگاهی از همه جزئیات انتخاب رشته بهتری داشته باشند و از داوطلبان خواست از رفتن به مراکز غیرتخصصی که هزینه زیادی نیز دریافت می کنند خودداری کنند.

محمود غیبی با اشاره به اینکه این پایگاه ها تا پایان مهلت انتخاب رشته کار مشاوره و انتخاب رشته داوطلبین را انجام می دهند نیز از داوطلبان خواست برای دریافت خدمات مشاوره ای به آدرس پایگاه انتخاب رشته مراجعه کنند.

وی افزود: امسال ۲۰ هزار و ۶۴۰ داوطلب در کنکور سراری استان هرمزگان به تفکیک در پنج گروه؛ ریاضی و انسانی با ۱۱ هزار و ۳۴۸ نفر ، تجربی با ۶ هزار و ۲۲۲ نفر، هنر با ۱۴۶۱ نفر و زبان با ۱۶۰۹ نفر شرکت نمودند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان در پایان به جزئیات فرآیند انتخاب رشته اشاره کرد و افزود: انتشار دفترچه انتخاب رشته از روز جمعه ۱۴ مردادماه می باشد، ثبت کد رشته ها یا انتخاب رشته نیز از عصر روز دوشنبه ۱۷ مرداد لغایت روز شنبه ۲۲ مردادماه آغاز خواهد شد و سامانه انتخاب رشته مجازی به منظور راهنمایی داوطلبان از ۱۳ مرداد در دسترس داوطلبان قرار می گیرد و داوطلبان جهت انتخاب کد رشته های دانشگاه آزاد میتوانند از تاریخ ۱۸ مردادماه به مرکز اطلاع رسانی سنجش و پذرش آزمون دانشگاه آزاد مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار