مدیر‌کل آموزش و پرورش شهر تهران در گفت‌وگو با پانا:

مجلس دانش‌آموزی، تمرین مسئولیت‌پذیری و مشارکت اجتماعی است

تهران (پانا) - مدیر‌کل آموزش و پرورش شهر تهران، فعالیت مجلس دانش‌آموزی را فرصت مغتنمی برای تمرین مسئولیت‌پذیری و مشارکت اجتماعی در جامعه دانش‌آموزان کشور دانست.

کد مطلب: ۱۲۹۷۷۷۷
لینک کوتاه کپی شد
مجلس دانش‌آموزی، تمرین مسئولیت‌پذیری و مشارکت اجتماعی است

علیرضا کریمیان در حاشیه آیین اختتامیه دهمین دوره مجلس دانش‌‌آموزی کشور در اردوگاه شهید باهنر، به خبرنگار پانا گفت: بیانیه راهبردی گام دوم بر سه محور تاکید دارد؛ خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی.

وی افزود: یکی از فرصت‌هایی که برای جامعه‌پردازی به ما کمک می‌کند، مجلس دانش‌‌آموزی است. این مجلس به دانش‌آموزان فرصت می‌دهد که مشارکت‌جویی، فعالیت‌های اجتماعی و برنامه‌های گروهی را تمرین کنند.

مدیر‌کل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه امروز شاهد برگزاری آیین اختتامیه دهمین دوره مجلس دانش‌‌آموزی کشور هستیم و به‌زودی مجلس یازدهم آغاز به کار می‌کند، ادامه داد: فعالیت چنین مجموعه‌ای برای پیگیری مطالبات و دغدغه‌های جامعه دانش‌‌آموزی بسیار ارزشمند است.

کریمیان تاکید کرد: مجلس دانش‌آموزی را باید فرصت مغتنمی برای گفت‌‌‌وگوی نمایندگان دانش‌آموزان با یکدیگر دانست؛ این نمایندگان دانش‌آموزی امروز در حال تمرین و تلاش برای ساختن آینده کشور و پذیرفتن مسئولیت‌های اجتماعی هستند.

وی اظهار داشت: بسیاری از این دانش‌آموزان مدیران آینده این مرز و بوم هستند و چنین گردهمایی و حضوری، قطعا مبارک و تاثیرگذار است.

گفتنی است دهمین دوره از مجلس دانش‌‌آموزی جمهوری اسلامی ایران، امروز با برگزاری آیین اختتامیه، به کار خود پایان می‌دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار