قالیباف در جریان رسیدگی به وضعیت سیل‌زدگان امامزاده داوود قرار گرفت

تهران (پانا) - رئیس مجلس شورای اسلامی پس از وقوع سیل بامداد امروز در امامزاده داوود در جریان امدادرسانی و رسیدگی به وضعیت سیل‌زدگان قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۲۹۶۹۴۱
لینک کوتاه کپی شد
قالیباف در جریان رسیدگی به وضعیت سیل‌زدگان امامزاده داوود قرار گرفت

محمدباقر قالیباف طی تماس‌هایی با احمد وحیدی، وزیر کشور و پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر، ضمن دریافت آخرین اطلاعات و اخبار درخصوص سیل «امامزاده داوود» و منطقه «کن» خواستار تسریع در امدادرسانی و رسیدگی به وضعیت سیل‌زدگان شد.‎‎

همچنین ستاد مدیریت بحران استان تهران امروز با حضور وزیر کشور در محل حادثه سیل امامزاده داوود تهران تشکیل و برگزار شد و با دستور وحیدی، محسن منصوری استاندار تهران فرمانده عملیات در حادثه سیل بخش کن و روستای امام زاده داود (ع) شد و از تمانی دستگاه های اجرایی ،عملیاتی و امداد رسان در سطح ملی خواست تا با استاندار تهران در این خصوص همکاری کنند.

رئیس جمهوری هم از استاندار تهران خواست تا تمام امکانات امدادی اعم از هلال احمر، شهرداری و ستاد مدیریت بحران را برای تسریع در عملیات امداد و نجات و نیز تمهید پیش‌بینی‌های لازم برای پیشگیری از حوادث مشابه سیل در امامزاده داوود (ع)، بسیج کند.

معاون اول رئیس جمهوری هم در گفت‌و‌گوی تلفنی از استاندار تهران خواست تا خسارات مالی وارده به مردم و همچنین زیرساخت‌های عمرانی آسیب دیده را برای جبران و بازسازی گزارش کند.

براساس آخرین آمارهای گزارش شده در پی بارندگی شب گذشته در تهران، سیل وارد امامزاده داوود شد تاکنون ۹ مصدوم و ۵ جان باخته داشته است.

همچنین حدود ۸۰ نیروی عملیاتی در منطقه حضور دارند و در حال امداد رسانی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار