معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد:

ضرورت نظارت مستمر بر سازماندهی نیروی انسانی و امکانات آموزشی مدارس استان

یاسوج (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت مدیران آموزش وپرورش شهرستان‌ها و مناطق با ارزیابی و نظارت دقیق برسازماندهی نیروی انسانی، فضا و امکانات آموزشی برای سال تحصیلی جدید برنامه‌ریزی اصولی و مدون داشته باشند.

کد مطلب: ۱۲۹۶۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت نظارت مستمر بر سازماندهی نیروی انسانی و امکانات آموزشی مدارس استان

ایمان سبحان نژاد در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه با مدیران آموزش وپرورش شهرستانها و مناطق بیان کرد: این تفاهم نامه‌ها با حضور نماینده وزارت آموزش وپرورش با هدف استفاده بهینه از نیروی انسانی و کلاس‌های درس برای سازماندهی مطلوب در سال تحصیلی آتی است که تلاش می کنیم با برنامه ریزی اصولی و مدون با شناخت دقیق از وضعیت نیروی انسانی و فضاهای آموزشی و تفاهم با مدیران سازماندهی مطلوبی را داشته باشیم.

وی به ویژگی‌های مدیریتی اشاره و اظهار کرد: مسئولیت پذیری، تعهد کاری، داشتن نظم و انضباط کاری، قانون مداری و حفظ کرامت انسانی از مهمترین مؤلفه‌های اساسی برای مدیریت موفق است که باید این ویژگی ها سرلوحه کار مدیران و معاونان ادارات قرار بگیرد.

رئیس کمیته سرمایه انسانی و تعمیر و تجهیز مدارس در پروژه مهر، بر بازدید میدانی از تمامی مراکز آموزشی، هنرستان‌های فنی و حرفه ای، مدارس شبانه روزی و نظارت مستمر و دقیق بر سازماندهی نیروی انسانی، فضا و امکانات آموزشی برای سال تحصیلی جدید تاکید کرد .

سبحانی تاکید کرد: تمامی عوامل تاثیرگذار بر بازگشایی مدارس ازجمله وضعیت نیروی انسانی تجهیزات آموزشی سازماندهی کلاس ها مدیریت مدارس به صورت دقیق مهیا شود تا با کمترین نگرانی شاهد شروع سال تحصیلی 1400-1401 باشیم.

وی در ادامه خواستار شناسایی معلمان و دانش آموزان خلاق و معرفی آنها به واحد روابط عمومی، داشتن ارتباط مستمر با ائمه جمعه، شورای تامین، مدیران مستقر در ادارات شهرستانها و مناطق برای تحقق اهداف آموزش و پرورش شد.

گفتنی است: انعقاد تفاهم نامه نیروی انسانی با مدیران شهرستانها و مناطق با حضور نماینده وزارتی به مدت دو روز در یاسوج ادامه دارد.

دانش آموز خبرنگار: محمدصادق بهرامی پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار