فرماندار اسلامشهر:

سرانه امنیت اسلامشهر نیاز به تکمیل و به‌سازی دارد

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر گفت سرانه امنیت اسلامشهر نیاز به تکمیل و به‌سازی دارد و موضوع احداث کلانتری یک مورد از آن‌ها‌ست.

کد مطلب: ۱۲۹۶۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد
سرانه امنیت اسلامشهر نیاز به تکمیل و به‌سازی دارد

حسین حبیبی، فرماندار اسلامشهر در مراسم کلنگ‌زنی ساختمان کلانتری شماره ۱۵ شهرستان اسلامشهر اظهار کرد: فراهم آوردن امنیت یکی از مطالبات مهم شهروندان در دیدارهای مردمی است و به همین دلیل باید امکانات مناسب برای مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان اسلامشهر تأمین شود.

وی از احداث دو کلانتری دیگر با تأمین منابع مالی شش و هفت میلیارد تومان در آینده نزدیک خبر داد و تصریح کرد: سرانه امنیت اسلامشهر نیاز به تکمیل و به‌سازی دارد و موضوع احداث کلانتری یک مورد از آنها است و نتیجه آن می‌تواند باعث خوشحالی مردم شهرستان در بخش تأمین امنیت شود.

در ادامه سرهنگ علی آقاکارخانه، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اسلامشهر نیز در سخنانی بیان کرد: بودجه احداث ساختمان کلانتری جدید به میزان ۸ میلیارد تومان است و محل تامین آن از اعتبارات استانی فراهم خواهد شد که زمین این کلانتری ۱۵۲۴ متر و زیربنای آن ۸۵۰ مترمربع و در دو طبقه و هر طبقه ۴۲۵ متر ساخته می‌شود و امید است کلانتری جدید بتواند پوشش دهنده امنیت برای جمعیتی نزدیک بر ۲۷۰ هزار نفر در این منطقه باشد.

وی گفت: جهت برقراری امنیت باید سرمایه‌گذاری کرد و ما شاهد جرائمی هستیم که می‌طلبد تا درباره رفع آنها سرمایه‌گذاری کنیم.

سپس حجت الاسلام عباسی، رئیس دادگستری اسلامشهر نیز در سخنانی افزود کرد: سلامتی و امنیت دو مقوله مهمی هستند که باید به آنها اهمیت داد و برخورداری نیروی انتظامی از دو مولفه لجستیک و نیرو و همچنین ساختمان مناسب را باعث ایجاد اقتدار نیرو برشمرد.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار