امروز؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در فراخوان جذب ‌هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان

تهران (پانا) - دانشگاه فرهنگیان درنظر دارد به‌منظور تامین و تکمیل بخشی از ‌هیات علمی مورد نیاز پردیس‌‌ها و مراکز خود، برای جذب 300 عضو هیات علمی اقدام کند.

کد مطلب: ۱۲۹۵۸۲۸
لینک کوتاه کپی شد
امروز؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در فراخوان جذب ‌هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان

دانشگاه فرهنگیان در 18 رشته مورد نیاز خود در پردیس‌ها و مراکز سراسر کشور از متخصصان و افراد واجد شرایط و برجسته علمی از دانشگاه‌های معتبر برای نقش آفرینی در مرکز ثقل نظام آموزش و پرورش دعوت به همکاری می‌کند.

فرهیختگان و نخبگان جامعه علمی کشور می‌توانند تا دوم مرداد‌ماه 1401 با مراجعه به پایگاه اینترنتی مرکز جذب اعضای هیات علمی به نشانی www.mjazb.ir برای ثبت نام در سامانه اقدام کنند و از شرایط عمومی، ویژه و تخصصی آگاه شوند.

شرایط عمومی

تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران، تدین به یکی از ادیان رسمی مصرح در قانون اساسی تعهد و اعتقاد به انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، وفاداری به نظام جمهوری اسلامی، تخلّق به اخلاق علمی و رفتار مناسب با شئونات اسلامی و دانشگاهی، عدم سوء پیشینه و منع قانونی برای استخدام در موسسات دولتی و دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم برای داوطلبان ذکور از جمله شرایط عمومی اعلام شده برای جذب است.

شرایط ویژه

داشتن سطحی متناسب از آگاهی و معارف دینی؛ دارا بودن سوابق دفاع از آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی و سوابق ارزشمند عملی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران؛ توانایی برای ارتقای دینی و پرورش نسل دانشجو، مؤمن، انقلابی، متعهد، امیدوار با هویت اسلامی؛ التزام عملی به گسترش و تقویت ایمان، اعتقاد اسلامی، تهذیب و تزکیه نفس و افزایش باور عمومی نسبت به عقاید اسلامی و اعتلای روح معنویت و مکارم و فضائل اخلاقی و التزام به گسترش و تقویت برنامه‌های اسلامی شدن مراکز آموزش عالی و اعتقاد به بومی‌سازی علم در ساحت‌های متنوع آن، به عنوان شرایط ویژه در این فراخوان اعلام شده است.

شرایط اختصاصی

دارا بودن مدرک دکتری تخصصی (با گرایش‌های مورد نیاز دانشگاه) از دانشگاه‌های معتبر داخل یا خارج کشور مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در زمان فراخوان؛ عدم استخدام، تعهد خدمت یا بورس در کلیه سازمان‌های دولتی و غیردولتی به استثنای همکاران شاغل در آموزش و پرورش؛ داشتن حداکثر 4۵سال سن در زمان فراخوان (حداکثر متولدین 13۵۶/0۴/01)؛ دارا بودن حدقل ۲عنوان مقاله علمی پژوهشی در دو سال اخیر و تسلط بر یکی از زبان خارجی (انگلیسی، عربی) در زمان فراخوان جزو شرایط اختصاصی جذب اعضای هیات علمی است.

نکات مهم در فراخوان

محل خدمت متقاضیان بر حسب نیاز دانشگاه تعیین شده است، در عین حال از آنجا که دانشگاه یک سازمان یکپارچه (پیکره واحد) می‌باشد اختیار دارد که محل خدمت متقاضیان را در هر استان دیگر تعیین کند.

طبق دستور دوازدهم، دومین جلسه هیأت امناء دانشگاه مورخ 1393/04/02 نیروهای رسمی آموزش و پرورش با سابقه معلمی در شرایط یکسان علمی نسبت به سایر متقاضیان از اولویت جذب برخوردارند.

پرونده متقاضیان صرفاً بر اساس مدارک و مستندات بارگذاری شده در سامانه جامع جذب اعضای هیأت علمی (مهر رضوی) مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مورد بررسی و ارزیابی اولیه قرار می‌گیرد و از واجدین شرایط و مطابق نیازهای اعلام شده گروه‌های آموزشی تا ۳برابر نیاز اعلامی برای انجام مصاحبه توانایی علمی دعوت به عمل می‌آید.

دانشگاه در قبول یا رد درخواست‌ها مختار بوده و ارسال مدارک هیچ حقی را برای متقاضی ایجاد نمی‌کند.

اعلام نتیجه صرفاً از طریق سامانه مهر رضوی بوده و متقاضیان پس از اعلام نتیجه تا 2 ماه فرصت اعتراض خواهند داشت. بدیهی است پس از پایان مهلت مقرر اعتراضات بررسی نخواهند شد.

متقاضیان ایثارگر؛ مشمول بند «پ» ماده 90 قانون برنامه ششم توسعه کشور می‌باشند و پرونده آنان طبق قوانین و مقررات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه بررسی خواهد شد.

متقاضیانی که دوره‌های آشنایی با آثار شهید مطهری را گذرانده باشند در مصاحبه عمومی دانشگاه از امتیاز برخوردارند. بدیهی است آشنایی با آثار شهید مطهری از دوره‌های آموزشی اعضای هیأت علمی این دانشگاه می‌باشد.

متقاضیان متأهل در شرایط برابر علمی و عمومی در اولویت جذب قرار دارند.

در جذب بانوان، متقاضیان خانم دارای حجاب برتر در اولویت قرار دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار