معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی:

نشست‌های تخصصی معاونین آموزش متوسطه ادارات بهترین راه برای تغییر وضع موجود به وضع مطلوب است

مشهد (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان‌رضوی ضمن تقدیر از حضور معاونین ادارات آموزش و پرورش استان در نشست تخصصی گفت نشست‌های تخصصی معاونین آموزش متوسطه ادارات بهترین راه برای تغییر وضع موجودبه وضع مطلوب است.

کد مطلب: ۱۲۹۵۷۶۰
لینک کوتاه کپی شد
نشست‌های تخصصی معاونین آموزش متوسطه ادارات بهترین راه برای تغییر وضع موجود به وضع مطلوب است

محمود رضایی، معاون آموزش متوسطه اداره کل خراسان‌رضوی در گفت‌وگو با پانا گفت: با نزدیک شدن به مهرماه با برگزاری جلسات مکرر و متفاوت، در تمامی ادارات به دنبال افزایش آمادگی خود هستیم چرا که این جلسات بهترین راه برای تغییر وضع موجود به وضعیتی بهتر و مطلوب است.

وی در ادامه اشاره ای به نتیجه این جلسه یک روزه کرد و گفت: در این جلسه ارزشمند به تبیین برنامه های متوسطه اول، متوسطه دوم، فنی حرفه ای، کار و دانش و گروه های آموزشی پرداخته شد.

در پایان وی از برنامه ریزی این معاونت جهت پروژه مهر امسال اشاره کرد و گفت: وظایف ما در پروژه مهر، در چند گروه تعریف شده است که شامل «کارگروه توسعه منابع و تجهیزات و تعمیر امکانات، کارگروه تأیید صلاحیت، کارگروه مردمی سازی، کارگروه بهداشت و سلامتی و کارگروه روابط عمومی است.»

در ادامه حسن عدالت جو، کارشناس مسئول متوسطه دوم نظری استان خراسان رضوی نیز به پانا گفت: در این جلسه موارد بسیاری در حوزه انتخاب رشته‌ بخصوص کمبود دانش آموز در رشته های نظری ذکر شد که صحیح است، اما مشکلی که است به متوسطه اول بر می‌گردد چرا که اگر هدایت تحصیلی بصورت دقیق و استعداد محور صورت بگیرد چه در شاخه فنی حرفه ای و کارو دانش و چه در شاخه نظری بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود و ما در این جلسه به هم اندیشی در این رابطه پرداختیم.

وی همچنین گفت: ما با یافتن و متذکر شدن استعداد دانش آموزان به خود و خانواده هایشان می توانیم از انتخاب رشته‌ سلیقه ای و نادرست جلوگیری کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار