معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان‌شمالی در اختتامیه جشنواره نوجوان سالم:

جشنواره نوجوان سالم، گامی موثر در راستای پرهیز از رفتارهای پرخطر دانش‌آموزان است

بجنورد (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان‌شمالی در اختتامیه استانی یازدهمین دوره جشنواره نوجوان سالم اظهار کرد جشنواره نوجوان سالم گامی موثر در راستای زندگی سالم و پرهیز از رفتارهای پرخطر دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۲۹۴۴۴۱
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره نوجوان سالم، گامی موثر در راستای پرهیز از رفتارهای پرخطر دانش‌آموزان است

محمد عقیقی در این جشنواره عنوان کرد: ۱۱ دوره است که جشنواره نوجوان سالم با هدف ایجاد انگیزه و بالا بردن میزان مشارکت دانش‌آموزان و فرهنگیان در راستای ارتقاء فرهنگ پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی افزود: هدف نهایی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش رسیدن دانش آموزان به حیات طیبه است که مقصود این جشنواره در راستای عمل به سند تحول بنیادین است و هدف از آن تربیت نسلی مومن و متعهد است.

عقیقی تاکید کرد: جشنواره نوجوان سالم، با هدف اجتماعی کردن پیشگیری از آسیب های اجتماعی و استفاده از ظرفیت والدین سعی دارد از بروز آسیب ها جلوگیری کند.

وی با اشاره به اینکه جشنواره نوجوان سالم موتور محرک توسعه و آبادنی است، تصریح کرد: با اجرای برنامه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مدارس باید بتوانیم تغییر ایجاد کنیم و تاثیر مثبتی داشته باشیم.

عقیقی خاطرنشان کرد: ۷ هزار و ٨۶٢ اثر به دبیرخانه استانی جشنواره نوجوان سالم ارسال شده بود که ۱۷۲ اثر موفق شدند رتبه های برتر استانی را به خود اختصاص دهند و ۳۵ اثر هم به مرحله کشوری راه پیدا کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار